این ستون امروز لحظه به لحظه تازه می شود... با شما هستیم...
خبرهای لحظه به لحظه: امام جمعه موقت فردوس: : منتخب مردم باید نظر رقبای خود را بشنود و در پیشبرد کارش از نظرات آنها نیز بهره ببرد/ دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی: اخذ رای تا ساعت 6 بعداز ظهر ادامه دارد و تمدید نمی‌شود/ دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی: برای اخذ رای از شهروندان در بیمارستان‌ها، مناطق کوهستانی و روستاهای مرزی نیمی از شعب سیار است
کد خبر: ۱۸۷۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰ 26 February 2016

خبرهای قبلی:

با گشایش حوزه های رای گیری، شهروندان خراسانی در حوزه های انتخابیه شادی کنان و با صلوات بر محمد و آل محمد وارد حوزه های رای گیری شدند

 استاندار خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند رای خود را به صندوق انداختند

استاندار خراسان جنوبی:  در استان ما 598 هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند امیدوارم همه بیایند

امام جمعه بیرجند: با این حضور گسترده مردم، تمامی جهان و مسلمانان جهان متوجه خواهند شد که ما محکم ایستاده ایم

دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی: خبرها حاکی از ازدحام و حضور بی سابقه مردم ولایتمدار استان در پای صندوق های اخذ رای است

ابلاغ اطلاعیه شماره 20 ستاد انتخابات کشور: شناسنامه ها لازم نیست عکس‌دار باشند

استاندار خراسان جنوبی پس از سرکشی به چند حوزه رای گیری: حضور گسترده مردم در این انتخابات نشان از شکست دشمنان است


این ستون امروز لحظه به لحظه تازه می شود... با شما هستیم ... تابناک خراسان جنوبی
 


امام جمعه بیرجند: مطالبات مردم باید سرلوحه کار نمایندگان مردم باشد

دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی: اخذ رای تا ساعت  6 بعداز ظهر ادامه دارد و تمدید نمی‌شود

ائمه جمعه شهرستان های مختلف استان خراسان جنوبی با تشویق مردم به شرکت گسترده در انتخابات امروز، این حرکت ملی را سرنوشت ساز خواندند و از شهروندان خراسانی دعوت کردند که با شور و اشتیاق و انتخاب افراد دلسوزتر کسانی را راهی مجالس خبرگان و شورای اسلامی کنند که قادر به ایفای وظیفه نمایندگی برای کل ملت ایران باشند.

حجت‌الاسلام رضایی امام جمعه بیرجند با تاکید بر این که  مجلس آینده نباید مرعوب غرب باشد، یادآور شد که: سرلوحه کار نمایندگان مردم در مجلس آینده باید حل مشکلات و مطالبات مردم باشد.

به گزارش تابناک، امام‌جمعه بیرجند در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهرستان با تاکید برانتخاب نماینده اصلح توسط مردم، گفت: نتیجه انتخابات هر چه باشد همه باید تابع قانون باشیم و به نتیجه انتخاب مردم تمکین کنیم.

حجت‌الاسلام  رضایی با بیان اینکه انتخابات به‌هیچ‌وجه نباید زیر سؤال برده شود گفت: مسئولین دستگاه های اجرایی و نظارتی انتخابات همه زحمت کشیدند و کاندیداها هم همه ی سعی و تلاش خود را انجام دادند تا به نتیجه مطلوب برسند که امشب، شب نتیجه است و بعد از امشب، دیگر می توانند راحت بخوابند.

وی با اشاره به وابستگی اقتصاد کشور اظهارکرد: نمایندگان آینده باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنند و اقتصاد کشور را از وابستگی به استقلال برسانند.

امام‌جمعه بیرجند با تاکید بر اینکه باید به سمت تولید گرایی در کشور حرکت کنیم، گفت: بعد از انتخابات باید همه دست به دست هم بدهیم و برای رشد استان تلاش کنیم.

امام جمعه موقت فردوس: : منتخب مردم باید نظر رقبای خود را بشنود و در پیشبرد کارش از نظرات آنها نیز بهره ببرد

حجت‌الاسلام قاسم شهریاری امام جمعه موقت فردوس نیز امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان، از مردم خواست که با حضور حماسی و پرشور خود در پای صندوق‌های رأی، دشمنان را در دشمنی با انقلاب اسلامی ایران، روسیاه کنند.

امام جمعه موقت فردوس تصریح کرد: دشمن سعی دارد که ایران را درباره انتخابات دو قطبی کند و مجلس دولتی و ضد دولتی به مردم معرفی کند ولی خواسته مردم، مجلسی آشنا به وظایف و متعهد به قانون اساسی، شجاع و محکم در برابر آمریکا است.

شهریاری از کسانی که تنور انتخابات را گرم نگه داشتند و حال و هوای انتخاباتی سالم و قانون‌مدار را فراهم کردند، تقدیر کرد و یادآور شد: منتخب مردم باید نظر رقبای خود را بشنود و در پیشبرد کارش از نظرات آنها نیز بهره ببرد و کاندیداهایی که تا دیروز رقیب هم بودند از امروز رفیق هم باشند.

وی خطاب به منتخبان مردم در انتخابات هم گفت: نماینده مردم پس از ورود به مجلس در جمع مردم حاضر شود و سخن مردم را بشنود و مردم را ولی‌نعمت ‌خود بداند و خادم آن‌ها باشد.

دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی: اخذ رای تا ساعت  6 بعداز ظهر ادامه دارد و تمدید نمی‌شود

دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی: برای اخذ رای از شهروندان در بیمارستان‌ها، مناطق کوهستانی و روستاهای مرزی نیمی از شعب سیار استدبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی: برای اخذ رای از شهروندان در بیمارستان‌ها، مناطق کوهستانی و روستاهای مرزی نیمی از شعب سیار است

گزارش های دریافتی خبرنگاران تابناک از 4 حوزه های انتخاباتی استان خراسان جنوبی حاکی است که بخش عمده ای از حوزه های مرکزی و اطراف میعادگاه های نماز جمعه همچنان پرازدحام است و زنان و مردان غیرتمند استان در صفوف به هم فشرده منتظرند تا با رسیدن به محل ثبت نام و رای گیری، آرائ خود برای انتخاب یک نماینده مجلس خبرگان رهبری و 4 نماینده شهرستانهای استان، به صندوق بیاندازند.

دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی با اظهار رضایت از روند انتخاب تا بعدازظهر امروز به تابناک گفت: امیدواریم امروز فرآیند انتخابات به بهترین نحو انجام شود تا بتوانیم نتیجه آراء را در اسرع وقت اعلام کنیم.

 جزندری در گفتگو با خبرنگار تابناک خاطرنشان کرد: اخذ رای از ساعت 8 صبح آغاز شده و تا 10 ساعت ( 6 بعد از ظهر ) ادامه دارد و تا زمانی که از مرکز اعلام نشود اخذ رای تمدید نمی‌شود.


دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی: برای اخذ رای از شهروندان در بیمارستان‌ها، مناطق کوهستانی و روستاهای مرزی مشکلی نداریم

دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی به تابناک گفت: در تمام مراکز جمعیتی تدابیر لازم برای اخذ رای انجام شده است.

به گزارش تابناک، علی جزندری در پاسخ به سئوال خبرنگار ما در باره چگونگی انتقال صندوق های سیار به شهروندان در بیمارستان‌ها، مناطق کوهستانی و روستاهای مرزی گفت: در تمام مراکز جمعیتی تدابیر لازم برای اخذ رای انجام شده است و از این جهت مشکلی نداریم.

وی با اشاره به وجود 606 شعبه اخذ رای در خراسان جنوبی، تصریح کرد: از این تعداد 331 شعبه سیار و 331 شعبه ثابت است که شعب سیار در مناطق کوهستانی، مرزی، روستایی و بیمارستان ها کار اخذ رای را انجام می‌دهند.

دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی به تابناک گفت: تمامی افراد برای رای دادن باید شناسنامه و کارت ملی را به همراه داشته باشند و در صورت نداشتن شناسنامه اخذ رای انجام نمی‌شود


استاندار خراسان جنوبی: حضور گسترده مردم در این انتخابات نشان از شکست دشمنان است

دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی: خبرها حاکی از ازدحام و حضور بی سابقه مردم ولایتمدار استان در پای صندوق های اخذ رای است

استاندار خراسان جنوبی گفت: هرچه مردم با شکوه تر حضور داشته باشند دشمنان این مملکت شکست خورده می شوند و حضور گسترده در انتخابات نشان از شکست دشمنان است.

وجه‌اله خدمتگزار پس از سرکشی به چند حوزه انتخاباتی در سطح شهر بیرجند( در مرکز استان)، ساعتی قبل در جمع خبرنگاران، برگزاری انتخابات با شکوه را نشان از عزت و سربلندی مردم ایران دانست و گفت: مردم ولایتمدار خراسان جنوبی با حضور انقلابی خود در اولین ساعات رای گیری در پای صندوق های اخذ رای به تاسی از مقام معظم رهبری حماسه ای دیگر را رقم زده اند.

استاندار خراسان جنوبی به مردم استان سفارش کرد: با همدلی و حضور گسترده در پای صندوق‌های رای، آگاهانه و دلسوزانه منتخبین خود را انتخاب کنید.

وی در ادامه افزود: افزایش رای های ماخوذه، نشان از همدلی و دلسوزی بیشتر مردم در تصمیم گیری های کشور است.

خدمتگزار، مردم را پیروز و دشمن را بازنده این انتخابات دانست و ادامه داد: هرچه مردم با شکوه تر حضور داشته باشند دشمنان این مملکت قطعی تر خود را شکست خورده می بینند و این حضور گسترده مردم در انتخابات نشان از شکست دشمنان دارد.

به گفته وی، پیام حضور مردم نشان از حساسیت مردم به آرمان های کشور و اهمیت و نگرانی مردم در خصوص مسائل کشور است.

استاندار خراسان جنوبی ضمن تشکر از تمامی افرادی که برای انتخابات ثبت نام کرده‌اند، خاطر نشان کرد: بعد از انتخابات تمام کاندیداهایی که در دوره تبلیغات با یکدیگر رقابت داشتند، بعد از انتخابات به رای مردم احترام بگذارند و با رفاقت در کنار یکدیگر دلسوزانه و متعهدانه برای ابادانی و توسعه کشور و استان تلاش کنند.


دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی: خبرها حاکی از ازدحام و حضور بی سابقه مردم ولایتمدار استان در پای صندوق های اخذ رای است

استاندار خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند رای خود را به صندوق انداختند

به گزارش خبرنگار تابناک مستقر در ستاد انتخابات استان، علی جزندری دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی لحظاتی قبل در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات گفت: خبرهای رسیده از 606شعبه اخذ رای در خراسان جنوبی حاکی از ازدحام و حضور بی سابقه مردم ولایتمدار استان در پای صندوق های اخذ رای است.

وی ادامه داد: 598 هزار نفر در کل استان طبق اعلام وزارت کشور واجد شرایط رای دادن هستند.

دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی در خصوص ابلاغیه های وزارت کشور به ستادها گفت: تا این لحظه به جز دستور وزیر محترم کشور برای شروع رای گیری در حوزه ها، هیچگونه اطلاعیه ای از سوی ستاد انتخابات وزارت کشور صادر و دریافت نشده است و در صورت صدور هر گونه اطلاعیه ای به اطلاع رسانه ها و مردم می رسد.

وی با اشاره به برگزاری همزمان دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، گفت: برای جلوگیری از وجود هرگونه اشتباهی در اخذ رای برای دو مجلس و جابه جا نشدن آرا، تعرفه ها به رنگ های متفاوت در نظر گرفته شده است و اگر هرگونه سوالی برای مردم ایجاد شود مسولین در پای صندوق ها پاسخگوی مردم است .


ابلاغ اطلاعیه شماره 20 ستاد انتخابات کشور: شناسنامه ها لازم نیست عکس‌دار باشند

دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی: برای اخذ رای از شهروندان در بیمارستان‌ها، مناطق کوهستانی و روستاهای مرزی نیمی از شعب سیار است

علی جزندری سرپرست دفتر سیاسی و انتخابات خراسان جنوبی لحظاتی پیش اطلاعیه شماره 20 ستاد انتخابات کشور را به فرمانداران و حوزه های رای گیری ابلاغ کرد.

به گزارش خبرنگار تابناک مستقر در ستاد انتخابات استان، در اطلاعیه شماره 20 ستاد انتخابات کشور آمده است: حوزه ها و مردم توجه داشته باشند که لازم نیست شناسنامه رأی دهنده عکسدار باشد و  با شناسنامه بدون عکس هم می‌توان رأی داد.

وی افزود: جهت تسهیل در رای گیری، مراجعه کنندگان به حوزه های اخذ رای حتما کارت یا شماره ملی خود را همراه داشته باشند.

دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی همچنین تاکید کرد: رای دهندگان باید مشخصات کاندیداها را به صورت کامل و خوانا در کاغذ رأی بنویسند تا حقی از کسی ضایع نشود.

جزندری گفت: ملاک رای دادن برای شرکت کنندگان در انتخابات این است که علاوه بر اصالت شناسنامه ها، مهر انتخابات امروز روی شناسنامه نباشد. یعنی کسی نتواند با شناسنامه خود بیش از یک بار رای بدهد.

 دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی افزود: تا این لحظه خوشبختانه کمترین تخلفات در سطح استان را حتی نسبت به دوره های قبل شاهد بوده ایم و امیدواریم با همین روند رای گیری با آرامش و حضور گسترده مردم ادامه یابد. شرکت کنندگان در انتخابات باید از متولدین 7 / 12 / 1376 به قبل باشند و همانطور که در اطلاعیه 22 وزارت کشور ابلاغ شد عکس دار بودن شناسنامه الزامی نیست.

امام جمعه بیرجند: با این حضور گسترده مردم، تمامی جهان و مسلمانان جهان متوجه خواهند شد که ما محکم ایستاده ایم 

دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی: خبرها حاکی از ازدحام و حضور بی سابقه مردم ولایتمدار استان در پای صندوق های اخذ رای است

حجت‌الاسلام علی رضایی، امام جمعه بیرجند نیز در شعبه اخذ رای شهرداری بیرجند رای خود را به صندوق انداخت.

امام جمعه بیرجند در جمع خبرنگاران تصریح کرد: وظیفه عمومی است تا به توجه به حضور رهبر معظم در ساعات اولیه حضور، در پای صندوق رای که وظیفه شرعی و دینی ملت است با اخلاص و به وظیفه خود که باعث آبادانی استان و کشور است عمل کنیم.

وی گفت: کسانی که به اسلام و امام و رهبری متعهد هستند به افراد متعهد و متخصص رای می‌دهند، دشمنان ایران و اسلام  بدانند که ما ایستاده‌ایم تا نشان دهیم که به عنوان کشوری با امنیت و آرامش در غرب آسیا در مقابل تمامی توطئه‌های جهان ایستاده‌ایم. 

امام جمعه بیرجند ادامه داد: با این حضور گسترده مردم، تمامی جهان و مسلمانان جهان متوجه خواهند شد که ما محکم ایستاده ایم  تا این حرکت غرور آفرین مایه دلگرمی برای همه مستضعفان دنیا باشد که تحت فشار هستند

استاندار خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند رای خود را به صندوق انداختند

دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی: خبرها حاکی از ازدحام و حضور بی سابقه مردم ولایتمدار استان در پای صندوق های اخذ رای است

به گزارش خبرنگار تابناک مستقر در حوزه شهرداری بیرجند، استاندار خراسان جنوبی صبح امروز در اولین ساعت شروع اخذ رای، با حضور در پای صندوق رای، همراه با مردم بیرجند رای خود را به صندوق انداخت.

وجه اله خدمتگزار با حضور در شعبه اخذ رای شهرداری بیرجند به اتفاق حجت الاسلام علی رضایی، نماینده ولی فقیه خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در حضور خبرنگاران رای خود را به صندوق انداختند.

به گزارش تابناک، خدمتگزار در جمع خبرنگاران گفت: قانون و مقررات امروز در شعب اخذ رای برقرار است. وی با اشاره به اسقرار 606شعبه اخذ رای سیار و ثابت در خراسان جنوبی، گفت: همه عوامل اجرایی و نظارتی و همه دست اندرکاران امر انتخابات براساس قانون و مقرارت عمل می کنند.

استاندار خراسان جنوبی باتاکید بر اینکه همه واجدین شرایط اخذ رای برای حفظ و کرامت نظام در پای صندوق های رای حضور پیدا کنند و رای خود را به صندوق بیندازند، افزود: مردم بدانند حضورشان در انتخابات نشان از تعهد، ولایتمداری،علاقه و دلسوزی به سرنوشت و کشورشان دارد.

خدمتگزار در خصوص اشنایی مردم با شرایط اخذ رای، تصریح کرد: مردم به اندازه کافی با شرایط اخذ رای اشنا هستند و دلسوز و علاقمند به نظام هستند و همه مسایل را به درستی رصد می کنند.

وی ادامه داد: مسولین در شعب اخذ رای نیز به درستی مردم را راهنمایی می کنند تا اشتباهی در روند اخذ رای به وجود نیاید.

استاندار خراسان جنوبی افزود: هرچه تعداد ارا باطله کمتر باشد نشان از انتخاب صحیح و تعهد مردم است.

خدمتگزار با اشاره به اینکه آمار واجدین شرایط رای دادن در استان خراسان جنوبی 598 هزار نفر می باشد، گفت: امیدواریم تمام این شماری که اعلام شده در پای صندوق های اخذ رای حضور پیدا کنند.

خدمتگزار خاطر نشان کرد: همه کاندیداهای منتخب مردم باید برای حل مشکلات اقتصادی و اشتغال جوانان و سایر حوزه ها تلاش کنند


همزمان با سراسر کشور درهای حوزه های رای به روی جمعیت انبوه منتظر باز شد
دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی: اخذ رای تا ساعت  6 بعداز ظهر ادامه دارد و تمدید نمی‌شود

بسم الله الرحمن الرحیم .... همزمان با سراسر کشور از ساعتی پیش درهای حوزه های رای به روی جمعیت انبوه منتظر باز شد و بلافاصله رای گیری برای انتخاب 4 نماینده مجلس شورای اسلامی از 4 حوزه انتخابیه استان و یک نماینده مجلس خبرگان رهبری آغاز شد.

مردمی که از سحرگاه امروز در صفوف به هم فشرده شناسنامه در دست در مقابل حوزه های رای گیری اجتماع کرده بودند به محض ابلاغ دستور وزیر کشور به استانداران و فرمانداران برای گشایش حوزه های رای گیری، شادی کنان و با صلوات بر محمد و آل محمد وارد حوزه های رای گیری شدند و با ثبت آرای خود انگشتان رنگین خود را به یک دیگر نشان میدادند...

رای گیری در تمامی حوزه ها با آرامش ادامه دارد و بسیاری از مردم نیز آماده می شوند تا با حضور در صفوف نماز جمعه آرای خود را در صندوق های مستقر در اطراف میعادگاه های نماز جمعه بیاندازند.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار