نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: گزینش افرادا در هر مکان، سازمان و دستگاهی باید مطابق با آرمان های دین، انقلاب و مکتب اهل بیت باشد.
کد خبر: ۳۵۵۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹ 04 January 2017
 آیت الله سید علیرضا عبادی صبح چهارشنبه در دیدار با مدیران هسته های گزینش دستگاه های اجرایی استان اظهار داشت: آرمان انقلاب اسلامی اجرای عدالت در جامعه بود و این در قانون اساسی به خوبی منکعس و اسوه آن نیز در چارچوب فرامین مقام معظم رهبری برای دوست و دشمن واضح است.

وی بیان کرد: از این رو برای اینکه سیستمی مطابق با این نهضت، قانون و رهبری داشته باشیم باید گزینش درست را انجام دهیم.

مسئولیت خطیر هسته های گزینش در اجرای عدالت در جامعه

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر مسئولیت خطیر هسته های گزینش در اجرای عدالت در جامعه، گفت: امانتی بزرگتر از این وجود ندارد و آن هایی که چارچوب این امانت را حفظ می کنند کار بزرگ را انجام می دهند.

عبادی با بیان اینکه این گزینش یک کار شخصی و اداری نبوده و خیر و شر آن نیز شخصی نیست، عنوان داشت: طبق اسلام در کارهای شخصی هر کس بار خودش را به دوش می کشد اما این کار به دیگران نیز مرتبط است و در آثار خیر یا شر آن فرد شریک است.

وی ادامه داد: اگر در نظام اسلامی مردم به اداره ای مراجعه می کنند ولی کسی پاسخگو نیست یا ارباب رجوع تکریم نمی شود یا برخی نیروهای ادارات هیچ سنخیتی با نظام جمهوری اسلامی ندارند به این دلیل است که گزینش آن ها به درستی انجام نشده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: اگر گزینش افراد طبق کارشناسی و بر اساس ملاک های نظام انجام نشود هر گناه و اشتباهی که بعد از ان رخ دهد مسئولین گزینش هم در آن شریک هستند.

عبادی با تأکید بر اینکه هر وقت کارها اهمیت بیشتری داشته باشد مثل تیغ دولبه است، افزود: اگر این کار به صورت مثبت انجام شود نتیجه خیر آن بسیار مهم بوده و به همان دلیل اهمیت اگر شرایط رعایت نشود شر آن هم خیلی مهم است.

وی اضافه کرد: گزینش ها در هر مکان، سازمان و دستگاهی باید مطابق با آرمان های دین، انقلاب و مکتب اهل بیت باشد
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار