برگزیدگان مسابقه نقاشی هفته استاندارد (۲۳ الی۲۹ مهرماه) با هدف ترویج فرهنگ استاندارد در سطح مدارس ابتدایی استان اعلام شد.
کد خبر: ۳۵۷۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴ 08 January 2017
در مهرماه امسال مسابقه نقاشی با موضوع استاندارد و با هدف ترویج فرهنگ استاندارد در مقطع ابتدایی سطح استان برگزار شد که در مجموع پس از دریافت 86 اثر در دبیرخانه مسابقه، تعداد 6 اثر برگزیده اعلام شد.

احمد ابراهیمی، حسنعلی خدابخشی، مهیار زنگویی، ملیکا غلامرضانژاد، آیدا چهکندی‌نژاد و مریم آیرم برگزیدگان این مسابقه هستند.

هر ساله مسابقه نقاشی به مناسبت هفته استاندارد در سطح مدارس استان برگزار می‌شود و در پایان با مشخص شدن برترین‌ها، با حضور در مدارس برگزیدگان از آنان تجلیل می‌شود.

برترین‌های مسابقه تولیدات خبری هفته بسیج معرفی شدند

در همایش فعالان رسانه‌ای خراسان جنوبی که با حضور نماینده ولی فقیه برگزار شد برترین‌های مسابقه تولیدات خبری هفته بسیج تجلیل شدند.

در این مراسم از عصمت برزجی، سمانه ترشابی و حسین‌هرم‌پور خبرنگاران رسانه‌های استان به دلیل کسب رتبه‌های برتر در جشنواره تولیدات خبری ویژه هفته بسیج تجلیل شد.

سامانه‌های پایش دامپزشکی ابزار کاربردی برای برآورد قیمت تمام شده خدمات بهداشتی است

معاون توسعه مدیریت و منابع دامپزشکی استان خراسان جنوبی گفت: دامپزشکی خراسان جنوبی با استفاده کاربردی از داده‌های آماری سامانه‌های پایش در برآورد و کاهش هزینه‌های قیمت تمام شده خدمات بهداشتی کمک می‌گیرد.

سیدمهدی معراجی اظهار داشت: سازمان دامپزشکی کشور با بهره‌مندی از 11 سامانه پایش جزء دستگاه‌های برتر در ایجاد ساختار دولت الکترونیک است.

وی بیان کرد: راه‌اندازی و به‌کارگیری این سامانه‌ها از سال 1388 در دستور کار سازمان دامپزشکی و ادارت کل تابعه قرار گرفت که آخرین سامانه راه‌اندازی شده سامانه دارویی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دامپزشکی استان خراسان جنوبی استفاده از اطلاعات پایه و جمع‌آوری آنها در یک ساختار منظم را گام نخست در جهت ایجاد مدیریت دانش‌محور که بنیان و اساس خود را در افزایش بهره‌وری می‌داند عنوان کرد و افزود: اداره کل دامپزشکی استان با استفاده از داده‌های خروجی از سامانه‌های مختلف در حوزه فنی و تحلیل داده‌ها و حوزه مالی به دنبال ایجاد وحدت و نظم مالی در جهت کاهش قیمت تمام شده خدمات بهداشتی در استان است.

معراجی ادامه داد: طبق بررسی‌های انجام شده از سامانه دام استان سرانه عملیات دامی برای کارکنان فنی در هر ماه طی بازه زمانی 8 ماهه نخست امسال 48 هزار راس دام بوده است که این حجم عملیات با توجه به پراکندگی واحدهای دامی خراسان جنوبی و نیروهای موجود عملکرد بسیار خوبی ارزیابی می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دامپزشکی استان اظهار داشت: در پایان سال مالی 1395 و دریافت هزینه کردهای مالی استان قیمت تمام شده خدمات در حوزه فنی را دقیق محاسبه و تحلیل خواهیم کرد.

وی گفت: اطلاعات حاصل از این تجزیه و تحلیل در پایان امسال در اختیار کمیته‌های مختلف دامپزشکی استان از جمله کمیته فنی، ارزیابی عملکرد، تحول اداری و غیره قرار خواهد گرفت تا به عنوان اطلاعات پایه استفاده شود و در سال آتی با کمک این داده‌ها بتوان مدیریت بهتری در کارکرد فنی و هزینه‌های مالی اعمال کرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار