مسئول ستاد ارتحال آیت الله رفسنجانی در خراسان جنوبی:
مسئول ستاد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در خراسان جنوبی گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی به حق از استوانه های نظام و یار دیرین امام و مقام معظم رهبری بود.
کد خبر: ۳۵۷۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹ 09 January 2017
حجت الاسلام مرتضی ابراهیم زاده روز دوشنبه در جلسه برنامه ریزی ستاد ارتحال رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در بیرجند افزود: مقام معظم رهبری، آیت الله هاشمی را شخصیتی عنوان کردند که قریب به 59 سال با یکدیگر سابقه دوستی و همراهی داشتند و سابقه دوستی و همکاری ایشان با هیچ کس به این حد طولانی نیست.
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری نبود ایشان را جانکاه عنوان کردند، ایشان شخصیتی است که در طول دوران مبارزه با پایداری و تلاش بسیار جانبازی زیادی کردند و به گفته رهبری چندین بار تا مرز شهادت پیش رفت.
وی یادآور شد: ایشان مسئولیت های بسیاری در کشور داشت و امروز نظام یکی از پشتوانه های اصلی خود را از دست داد.
وی ادامه داد: این ستاد به خواست حجت الاسلام و المسلمین سید عیلرضا عیادی نماینده ولی فقیه در استان تشکیل شد، نماینده استانداری، فرمانداری، سپاه ، نیروی انتظامی ، اصناف ، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان تبلیغات اسلامی، کانون های مساجد و صداو سیما عضو آن هستند.
وی اضافه کرد: به همین مناسبت دوشنبه شب بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسین (ع) بیرجند، روز چهارشنبه در حوزه های علمیه خراسان جنوبی و روز پنجشنبه مراسمی در مسجد امام حسین(ع) مرکز استان برگزار می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار