در دهه فجر امسال
قائم‌مقام کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: به مناسبت دهه فجر امسال 193 نوعروس زیرپوشش کمیته امداد در استان به خانه بخت می‌روند.
کد خبر: ۳۶۱۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸ 16 January 2017
 محمدحسین عنایتی‌فر صبح امروز در جلسه کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی اظهار کرد: دهه فجر فرصتی گرانبها برای ارائه و معرفی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم است.

وی به برخی از برنامه‌های کمیته امداد استان به مناسبت دهه فجر اشاره کرد و افزود: دیدار با خانواده های شهدا، آذین‌بندی و پخش سرودهای انقلابی در ادارات، اهدای کمک هزینه جهیزیه به 193 نوعروس شهری و روستایی، افتتاح 48 پروژه مسکن شهری و روستایی و 38 طرح خوداشتغالی، پرداخت 552 مورد وام کارگشایی به مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر و بازدید از منازل 104 خانواده زیرپوشش با حضور مسؤولان استانی در قالب طرح مفتاح‌الجنه از جمله این برنامه‌هاست.

قائم‌مقام کمیته امداد خراسان جنوبی از اعزام 675 نفر از مددجویان زیرپوشش این نهاد در قالب طرح شوق زیارت به مشهد مقدس خبر داد و گفت: این افراد به مناسبت دهه فجر به زیارت امام رضا(ع) مشرف می‌شوند.

عنایتی‌فر خاطرنشان کرد: همچنین توزیع 3 هزار و 280 سبد غذایی و بهداشتی، 2 هزار و 163 تانکر ذخیره آب، 5 هزار و 81 چراغ نفتی و 318 یخچال و آبگرمکن، برگزاری کارگاه آموزشی شخصیت‌شناسی امام خمینی(ره) و نقش جوانان در حفظ آرمان‌های انقلاب، کارگاه آموزشی نقش جوانان در صیانت از انقلاب اسلامی، نواختن زنگ انقلاب در کانون‌ها و خوابگاه‌های امداد، برگزاری نشست‌های بصیرت‌افزایی، مسابقه روزنامه دیواری با موضوع امام و انقلاب و مسابقه کتابخوانی نقش بزرگ رهبر انقلاب در تداوم راه امام از دیگر برنامه‌های مهم کمیته امداد در استان است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار