رئیس تعاون روستایی خراسان جنوبی:
رئیس سازمان تعاو ن روستایی خراسان جنوبی گفت: ۹۲ هزار تن معادل ۱۰۱ میلیارد و ۴۹۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان محصولات کشاورزی به صورت توافقی از کشاورزان خریداری شد.
کد خبر: ۳۶۲۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳ 17 January 2017

محسن اسفندیاری  اظهار داشت: در مدت 9 ماه امسال بیش از 16 هزار تن آرد بین روستائیان خراسان جنوبی توزیع شده است.

وی با بیان اینکه میزان آرد توزیع شده توسط شبکه تعاون روستایی خراسان جنوبی معادل 400 هزار کیسه آرد بوده است که برای رفاه حال روستائیان و خدمت‌رسانی به کشاورزان منطقه توزیع شده است.

رئیس سازمان تعاون روستایی خراسان جنوبی گفت: امسال در مدت 9 ماه گذشته 92 هزار تن محصولات کشاورزی به ارزش 101 میلیارد و 490 میلیون و 400هزار تومان محصولات از کشاورزان استان خریداری شده است.

اسفندیاری افزود: خرید توافقی محصولات کشاورزی با هدف حمایت از دسترنج کشاورزان و تولیدکنندگان، کوتاه کردن دست دلالان انجام می‌شود و محصولاتی مانند پنبه، شیر، انار، زرشک، عناب، عسل، کنسانتره و جوی دامی از جمله اقلام خرید توافقی از کشاورزان بوده است.

وی بیان کرد: برقراری و تقویت دو سویه تشکل‌های این شبکه با روستائیان و نهادینه کردن آن به منظور تبیین سیاستها و اهداف نظام در راستای بهبود شرایط در ابعاد مختلف آن در روستاها مدنظر سازمان تعاون روستایی خراسان جنوبی است.

رئیس سازمان تعاون روستایی خراسان جنوبی در ادامه تصریح کرد: عضوگیری در نظام صنفی در سه ماهه سوم امسال نسبت به سه ماهه دوم سال قبل رشدی میانگین 46 درصد داشته است.

اسفندیاری افزود: در بخش عضوگیری در نظام صنفی در بین شهرستانهای خراسان جنوبی شهرستان‌ قاین بیشترین درصد عضو یری را به خود اختصاص داده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار