فرماندار بیرجند گفت: روابط عمومی به عنوان بخشی از تشکیلات دستگاه های اجرایی، نقش بسزایی در ارتقای سطح آگاهی جامعه دارند.
کد خبر: ۳۶۲۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱ 17 January 2017
علی ناصری روز سه شنبه در جلسه کمیته نهادها و سازمان های ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر استان افزود: روابط عمومی ها از طریق فعال کردن بخش امور رسانه ای خود و بکار بردن تکنیک های روابط عمومی در ارتقای سطح آگاهی افکار عمومی و مخاطبان خود نقش مهمی ایفا می کنند.
وی گفت: یکی از انتظاراتی که از روابط عمومی ها می رود بررسی نقاط ضعف موجود در دستگاه اجرایی مربوطه در حوزه ارتباط گیری با مردم است تا خواسته مراجعه کنندگان با کمک آنها پیگیری شود.
وی بیان کرد: روابط عمومی به عنوان اهرمی دو سویه بین مردم و مسئولان بکوشد با شناسایی نقاط ضعف و قوت ارتباط بیش از پیش مردم و مسئولان را برقرار و حفظ کند.
ناصری اظهار کرد: روابط عمومی همچنین باید مراجع صدور مجوزها و پاسخگویی به استعلام ها را بشناسد چراکه بیشترین حجم نارضایتی ارباب رجوع ها در این حوزه است.
وی یادآور شد: معرفی و اطلاع رسانی اقدامات انجام شده توسط دستگاه های اجرایی و انتقال آن از طریق رسانه های استان سبب جلب اعتماد بیشتر مردم نسبت به دولت می شود.
وی عنوان کرد: همه ساله در ایام الله دهه فجر برنامه های گوناگونی برای بزرگداشت این ایام در دستگاههای اجرایی پیش بینی و اجرا می شود تا خدمات، برنامه های دولت و نظام از دهه فجر گذشته تا سال جاری به نمایش گذاشته شود.
فرماندار بیرجند ادامه داد: مقام معظم رهبری نیز در دیدار با هیات دولت در سال جاری فرمودند خدمات دولت و اقداماتی که به مردم ارائه داده شده بیان شود تا مایه دلگرمی مردم شود.
ناصری یادآور شد: با توجه به شرایط موجود، همواره شاهد توطئه های دشمنان نظام بوده و هستیم لذا با اطلاع رسانی در زمینه اقدامات انجام شده توسط دولت و نظام می توان تا حدودی توطئه های دشمن را کاهش داد.

 اطلاع رسانی اقدامات انجام شده دولت توسط دستگاه های اجرایی ضعیف است
معاون مدیرکل روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل دفتر استاندار خراسان جنوبی گفت: اطلاع رسانی در حوزه اقدامات انجام شده دولت توسط دستگاه های اجرایی نه تنها اکنون که از بدو انقلاب ضعیف بوده است و ما میراث دار آن هستیم و نتوانسیتم آن را اصلاح کنیم.
عباسعلی بهاری روز سه شنبه در جلسه کمیته نهادها و سازمان های ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر استان افزود: در حال حاضر اقدامات زیادی در کشور و استان انجام شده اما به درستی اطلاع رسانی نمی شود، دشمن فرصت طلب است و انگشت روی ضعف ما می گذارد.
وی گفت: دهه فجر بهانه ای برای معرفی خدمات و برنامه های انجام شده دولت است اما اکنون زمینه شعور سیاسی فراهم شده و باید با تدبیر انقلاب را جلو ببریم و در کنار آن با اطلاع رسانی مناسب اهداف انقلاب بیان شود.
وی ادامه داد: در حال حاضر روی موضوع برجام به عنوان یکی از دستاوردهای دولت یازدهم توجه شده است و برخی رسانه های خارجی حتی داخلی با معاندین نظام همسو شده اند تا عملکرد نظام و دولت را تضعیف کنند که هدف غایی این افراد ناکارآمدی نظام است.
بهاری اظهار کرد: دستگاه های اجرایی می توانند با اطلاع رسانی دقیق و به موقع خط دشمن را کمرنگ و کور کنند و جلوی برجستگی اهداف دشمن را بگیرند.
وی بیان کرد: در ایام الله دهه فجر باید فضای ادارات بگونه ای باشد که مردم حماسه پیروزی انقلاب را لمس کنند و مراسم ها به صورت مردمی و عمومی برگزار شود، همچنین همه مدیران و مسئولان ملزم به حضور در مراسم های دهه فجر هستند.
وی بر برقراری ارتباط دوسویه بین مردم و مسئولان تاکید کرد و یادآور شد: مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی با برقراری ارتباط دوسویه با مردم اعتماد آنها را بیشتر جلب کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار