امام جمعه فردوس:
امام جمعه فردوس با بیان اینکه در آینده نزدیک شاهد تشییع شهید گمنام در فردوس خواهیم بود گفت: یادواره شهید احمد عدالتجو به همت مدرسه دخترانه راهنمایی شهید عدالتجو برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۲۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱ 17 January 2017
 حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا بابایی در این مراسم با اشاره به حدیثی از فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: خداوند جهاد را مایه عزت اسلام قرار داده است.

امام جمعه فردوس تصریح کرد: عزت امروز ایران اسلامی به خاطر جانفشانی شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است  و هر ملتی که از دشمن در هراس باشد دچار ذلت می‌شود.

وی افزود: سالهاست که رهبر انقلاب اسلامی ناتوی فرهنگی دشمن را هشدار می‌دهند و اگر بخواهیم راه شهدا را ادامه دهیم باید لباس سربازی به تن کرده و با تمام توان به میدان بیاییم.

بابایی با بیان اینکه به زودی شاهد تشییع شهید گمنام در فردوس خواهیم بود از دانش آموزان خواست با درس خواندن خود و جهاد علمی راه شهداء را ادامه دهند.

وی رزمندگان و شهداء را نور چشمان این ملت برشمرد و تاکید کرد: اگر می‌خواهیم جامعه سالم بماند باید با برگزاری اینگونه یادواره‌ها یاد و نام شهدا را همیشه زنده نگه داریم.

به گفته وی امروز شهر و روستایی در کشور نیست مگر اینکه معطر به یاد و نام شهداست و آنان با شهادتشان اسلام را یاری کردند و امروز وظیفه سنگین حفاظت از دستاوردهای شهدا بر عهده همه مردم به خصوص نسل نو گذاشته شده است.

در این مراسم یکی از رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس به بیان خاطراتی از دوران جنگ پرداخت و همچنین برنامه‌های متنوعی دیگری نیز در این مراسم معنوی اجراء شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار