مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی:
مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی از آغاز به کار رسمی رادیو نما در استان خبر داد و گفت: این رادیو از این پس به صورت ۲۴ ساعته در استان فعال است.
کد خبر: ۳۶۲۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲ 18 January 2017
محمد ثقفی اظهارکرد:در دنیای امروزی که مقوله اطلاع رسانی عمومی از اهمیت بالایی برخوردار است رسانه رادیو نیز در حال تکامل است و تلاش می­کند تا همگام با رسانه­ های دیگر از فناوری های جدید رسانه­ای استفاده کند.

وی افزود: رادیو نما پدیده­ای تازه در میان خیل رسانه­هایی است که در دنیای مدرن امروز ظهور کرده ومی­کوشد نظر مخاطب را جلب کند، این پدیده که بستری تازه برای مخاطبان رادیو فراهم می­کند در دنیا هم پدیده­ای نوپاست.

وی گفت:در رادیو نمای خراسان جنوبی از تصاویر برنامه های رادیویی و  همچنین جاذبه های گردشگری، تاریخی، مشاهیر استان و غیره  استفاده شده است.

 وی با بیان اینکه عکس های رادیو نما با موضوع و محتوای برنامه ها سازگاری دارد افزود: اطلاعات ارائه شده توسط رادیو نمای خراسان جنوبی شامل عناوین برنامه ­ها، زمان پخش، مدت برنامه ها، موضوع برنامه ها، اسامی عوامل و مهمانان و کارشناسان برنامه ها، نشانی پستی مرکز، نشانی فضای مجازی رادیو خراسان جنوبی، شماره تلفن های ارتباط مردمی و پست الکترونیکی و اعلام اسامی برنامه های بعدی جدول پخش و.... است.

 مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی بیان کرد: مخاطبان شبکه استانی مرکز خراسان جنوبی می توانند از طریق دستگاه مبدل دیجیتال یا تلویزیون دیجیتال با کانال یابی و جستجوی مجدد تصاویر رادیو نمای خراسان جنوبی را دریافت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار