اخبار کوتاه استان خراسان جنوبی
معاون هماهنگی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی در حکمی قلی‌زاده را به عنوان معاون فرماندار شهرستان خوسف منصوب کرد.
کد خبر: ۳۶۲۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷ 18 January 2017
 بی‌بی عصمت سرفرازی در حکمی مسعود قلی‌زاده به عنوان معاون فرماندار شهرستان خوسف منصوب کرد و از خدمات محمدعلی صباغی در مدت تصدی این پست قدردانی شد.

در این حکم اظهار امیدواری شده است وی بتواند با توکل به خداوند متعال ضمن بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توان موجود و با اتخاذ تدابیر مناسب در مسیر تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اندیشه‌های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) و برنامه‌های دولت تدبیر و امید تلاش کرده و در انجام وظایف محوله موفق و موید باشد.

برگزاری آزمون  سراسری تأسیس شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی در استان

بیست و سومین آزمون تأسیس و راه‌اندازی شرکت‌های حمل ونقل بین‌المللی کالا در اسفند ماه امسال برگزار می‌شود.

سرپرست اداره ترانزیت و پایانه‌های مرزی خراسان جنوبی اظهار داشت: آزمون یادشده در اردیبهشت ماه سال آتی و در جهت گسترش فعالیت حمل و نقل بین‌المللی کالا و صرفاً برای تعدادی از استانهای کشور از جمله خراسان جنوبی و استانهای فاقد شرکتهای حمل و نقل بین‌المللی برگزار می‌شود.

زاهدی‌پور خاطرنشان کرد: با توجه به عدم پذیرش متقاضی در استانهای تهران، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گلستان و سیستان‌و بلوچستان که دارای تعداد قابل توجهی شرکت حمل ونقل بین‌المللی است خوشبختانه شرایط موفقیت متقاضیان تاسیس شرکت حمل و نقل بین‌المللی در استان فراهم شده است که موجب رشد حمل و نقل بین‌المللی استان خواهد شد.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند تقاضای تأسیس و مدارک مربوطه را به ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تحویل دهند.

سرپرست اداره ترانزیت و پایانه‌های مرزی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: سایر جزئیات موضوع در تارنماهای آزمون به نشانی  transit.rmto.ir متعاقباً منعکس و به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

زاهدی‌پور افزود: درحال حاضر 94 شرکت حمل و نقل کالا و مسافر و نیز تعداد 15 نمایندگی شرکت حمل و نقل بین‌المللی کالا در استان خراسان جنوبی فعال است و بهره‌برداری از فازهای تجاری و مسافربری پایانه مرزی ماهیرود، تاسیس شرکت حمل و نقل بین‌المللی به مرکزیت استان و صدور دفترچه کار رانندگان ترانزیت و بهسازی راهها منتهی به پایانه مرزی ماهیرود نقش مهمی در ارتقاء جایگاه استان در حمل و نقل بین‌الملل ایفا می‌کند.

کارگاه آشنایی با کار ویژه‌های دانشگاه پژوهی در دانشگاه بیرجند برگزار شد

کارگاه تخصصی آشنایی با کار ویژه‌های دانشگاه پژوهی (IR) روز گذشته با شرکت معاونان، مدیران و مسئولان دانشگاه بیرجند و دانشگاه صنعتی بیرجند توسط مدیریت برنامه، بودجه و تشکیلات دانشگاه بیرجند برگزار شد.

در این کارگاه چشم‌اندازها، اهداف، مأموریت‌ها و تجربیات دانشگاه‌های خارجی و بررسی الگوی کاری IR در دانشگاه‌های ایران توسط سیدهادی مرجائی استادیار مؤسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی ارائه شد.

در کارگاه مذکور که شرکت کنندگان با مشارکت فعال در مباحث مطرح شده، ضمن استخراج ابعاد سیستم دانشگاه به تدوین چشم‌اندازها، مأموریت‌ها، تخصص‌های پیشنهادی و جایگاه سازمانی برای دفاتر دانشگاه پژوهی پرداختند و مسایل و چالش‌های پیش رو در راه‌اندازی دفاتر دانشگاه پژوهی را بررسی کردند.

انتقال این اطلاعات به اعضای شوراهای سیاست‌گذار و تصمیم‌گیر دانشگاه و ارکان مدیریتی و کارشناسی می‌تواند سهم زیادی در تقویت نظام برنامه‌ریزی، سیاست‌گذاری، تصمیم سازی و ارتقاء سطح مدیریت دانشگاه‌ها به ویژه در ارتباط با مدیریت صنایع و افزایش عملکرد کیفی دانشگاه‌ها در دوران تحول کار ویژه‌های دانشگاهی و مواجهه با مشکلات مالی داشته باشد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار