رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در درمیان:
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با بیان اینکه ناهنجاری‌ها و ایجاد تزلزل در روابط خانوادگی بزرگترین تهدید برای باورهای دینی و فرهنگ جامعه اسلامی است گفت: دشمن با طراحی شبکه‌های مجازی درصدد ضربه زدن به اسلام و فرهنگ دینی است.
کد خبر: ۳۶۲۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷ 18 January 2017
 حجت‌الاسلام ابوتراب بهرامی صبح امروز در جمع خانواده و کارکنان انتظامی شهرستان درمیان اظهار داشت: ناهنجاری‌ها و ایجاد تزلزل در روابط خانوادگی بزرگترین تهدید برای باورهای دینی و فرهنگ جامعه اسلامی است.

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی جهان غرب برای دین زدایی، تغییر هویت، خانواده‌گریزی و از هم گسستگی بنیان خانواده است و تمام تولیدات، فیلم‌ها و برنامه‌هایشان بر این مبنا است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با بیان اینکه ما باید با هوشیاری تمام اساس زندگی خود را برپایه دین و قران بنا کنیم گفت: دشمنان با راه‌اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای و شبکه‌های مجازی مختلف درصدد ضربه زدن به اسلام و فرهنگ دینی حاکم بر جامعه هستند.

بهرامی با اشاره به جایگاه رفیع خانواده در اسلام افزود: ازدواج جوانان به هر دلیلی نباید به تاخیر بیفتد و تا جایی که ممکن است با ساده زیستی و دوری از چشم و هم چشمی جوانان را تشویق به ازدواج و فرزندآوری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ازدواج یک پیوند مقدس و محکم است و طلاق عرش را به لرزه می‌اندازد و از منفورترین حلال‌ها است با این حال در برخی از استان‌ها جشن طلاق برگزار می‌شود که این نشان از رسوخ فرهنگ غربی در جامعه ما دارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی کشور گفت: تربیت آینده‌سازان متهعد و متدین را باید از سنین کودکی آغاز کرد و می‌توان با بردن کودک به مساجد و محافل مذهبی روح او را با معارف و فرهنگ قرآنی مانوس کرد.

بهرامی همچنین با اشاه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: یکی از وظایف سازمان عقیدتی سیاسی ارتقای بینش سیاسی کارکنان اعم از وظیفه‌ها، افسران، کارمندان و حتی تا رده پاسگاه‌ها است که در این راستا نشست‌ها و برنامه‌های توجیهی به صورت نوشتاری، جلسات و ارسال سی دی تدارک دیده شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار