فرماندار سرایان:
فرماندار شهرستان سرایان گفت: همزمان با دهه فجر ۴۱ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر۱۲ میلیارد و ۶۲۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.
کد خبر: ۳۶۳۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲ 20 January 2017
محمد کریمی در دومین جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر شهرستان سرایان اظهار داشت: ما باید زیبایی‌ها و خدمات انقلاب و همچنین گفتمان انقلاب اسلامی را با تاکید بر همبستگی و وحدت و استفاده از ظرفیت سخنرانان شهرستان  برای نسل جدید بازگو کنیم.

وی  با بیان  اینکه تمامی ادارات و شهرداری‌ها و دهیاران موظف به برگزاری هرچه باشکوهتر برنامه‌های دهه فجر هستند افزود: برای اجرای برنامه‌های دهه فجر باید مردم و نسل جدید را درگیر کنیم تا نسل جدید بیشتر با انقلاب آشنا و مانوس شوند.

فرماندار شهرستان گفت: اجرای طرح‌های نوین آبیاری با اعتبار بیش از 1 میلیارد و 740 میلیون تومان، افتتاح شرکت آهک هیدراته با اعتبار 2 میلیارد 500 میلیون تومان و مجتمع خدماتی رفاهی رویال با اعتبار بالغ بیش از 6 میلیارد تومان از اهم طرحهای مورد افتتاح دهه فجر در سرایان است.

وی گفت: همزمان با دهه فجر 41 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر12 میلیارد و 626 میلیون و 800 هزار تومان در این شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار