مدیر بهزیستی بیرجند:
مدیر بهزیستی بیرجند با بیان اینکه در حال حاضر تعداد زیادی از معلولان زیرپوشش بهزیستی شهرستان در نوبت دریافت جهیزیه هستند، گفت: با توجه به مشکلات زیاد جامعه هدف بهزیستی نیاز به ورود جدی خیران وجود دارد.
کد خبر: ۳۶۴۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷ 21 January 2017
حسن شرفی عصر امروز در در شورای مشارکت‎های مردمی بهزیستی این شهرستان اظهار داشت: بهزیستی برای ارائه خدمات مطلوبتر به جامعه هدف خود به ویژه معلولان نیازمند جلب کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردمی است و اگر این کمک‌ها وجود نداشته باشد نمی‌تواند به اهداف مورد نظر خود دست یابد.

وی با اشاره به نگاه خیرخواهانه خیرانی که برای کمک به بهزیستی اقدام می‌کنند، تصریح کرد: یکی از اهداف بهزیستی جلب بیشتر کمک‌های مردم به جامعه هدف این سازمان است.

مدیر بهزیستی بیرجند یادآور شد: با توجه به مشکلات و نیازهای بی‌شمار معلولان کمک‌های خیران می‌تواند برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به این افراد به بهزیستی کمک کند.

شرفی با بیان اینکه در سال گذشته میزان مشارکت مردمی جذب شده توسط بهزیستی بیرجند بیش‌از 10 میلیون تومان بوده است، افزود: در 9 ماهه امسال این میزان مشارکت 11 میلیون و 800 هزار تومان بوده است.

وی با بیان اینکه عمده فعالیت بهزیستی به نهادهای غیردولتی سپرده شده است، اضافه کرد: کمک‌های خوبی از سوی خیران توسط این نهادهای غیردولتی جمع‌آوری می‌شود ولی متأسفانه با توجه به مشکلات عدیده‌ معلولان و جامعه هدف بهزیستی این میزان کمک‌ها کم است.

مدیر بهزیستی بیرجند یادآور شد: تعداد زیادی از جامعه هدف بهزیستی این شهرستان از سال‌ گذشته در نوبت دریافت جهیزیه هستند ولی به دلیل نبود اعتبار نتوانستیم تاکنون به افراد کمک کنیم.

شرفی به هزینه‌های سنگین درمانی برای معلولان اشاره و خاطرنشان کرد: متأسفانه هزینه‌های درمانی برای بیماران خاص معلول بسیار سنگین بوده و زیرپوشش بیمه نیز قرار ندارند که نیاز بوده تا خیران در این زمینه‌ها ورود یابند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار