معاون برنامه‌ریزی و اداری فرماندار بیرجند:
معاون برنامه‌ریزی و اداری فرماندار بیرجند با اشاره به اینکه کمک به جامعه هدف بهزیستی ارجحیت بیشتری دارد و این موضوع باید برای مردم روشن شود، گفت: معلولان علاوه بر فقر مالی دارای فقر جسمی و روحی هستند.
کد خبر: ۳۶۴۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴ 21 January 2017
 احمدرضا رضایی عصر امروز در شورای مشارکت‎های مردمی بهزیستی بیرجند اظهار داشت: بزرگترین سرمایه بهزیستی جلب و جذب مشارکت‌های مردمی است.

وی تصریح کرد: اگر بهزیستی بتواند در جلب مشارکت‌های مردمی به خوبی عمل کند می‌تواند در رسیدن به اهداف سازمانی خود موفق باشد.

معاون برنامه‌ریزی و اداری فرماندار بیرجند با بیان اینکه اعتبارات دولتی به تنهایی برای حمایت از جامعه هدف بهزیستی کافی نیست، افزود: جلب حمایت و مشارکت‌های مردمی مستلزم اعتمادسازی است.

رضایی ادامه داد: باید مردم اطمینان حاصل کنند که کمک‌هایشان چگونه و به چه نحوی هزینه می‌شود و به طور قطع برای افزایش مشارکت‌های مردمی باید بهزیستی این زمینه را فراهم کند.

وی موضوع اطلاع‌رسانی و تبلیغات را در جلب مشارکت‌های مردمی بسیار با اهمیت برشمرد و یادآور شد: تا اطلاع‌رسانی دقیقی از نیازمندی‌های جامعه معلولان که زیرپوشش بهزیستی قرار دارند صورت نگیرد موفقیتی در جذب مشارکت‌های مردمی حاصل نمی‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و اداری فرماندار بیرجند با اشاره به اینکه کمک به جامعه هدف بهزیستی ارجحیت بیشتری دارد و این موضوع باید برای مردم روشن شود، افزود: جامعه هدف بهزیستی علاوه بر فقر مالی دارای فقر جسمی و روحی بوده بنابراین نیازمند کمک و رسیدگی بیشتری هستند.

رضایی با بیان اینکه تا بهزیستی در بطن خانواده‌های ورود نکند نمی‌تواند مشارکت‌های مردمی را جلب کند، گفت: باید به سمتی حرکت کنیم که جایگاه بهزیستی در بین خانواده‌ها شناخته شود.

وی اضافه کرد: جامعه هدف بهزیستی تنها نیاز به کمک‌های مالی ندارند بلکه مردم می‌توانند به این قشر از جامعه کمک‌های فرهنگی نیز ارائه دهند.

معاون برنامه‌ریزی و اداری فرماندار بیرجند ادامه داد: مردم می‌توانند با نحوه برخورد خود نیز به جامعه معلولان کمک کنند.

رضایی به موضوع نظارت بر چگونگی توزیع مشارکت‌های مردمی اشاره کرد و یادآور شد: باید با حساسیت ویژه‌ای نظارت بر عملکرد و نحوه توزیع مشارکت‌های مردمی صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: باید با تلاش مشارکت‌ها و کمک‌های مردمی به گونه‌ای توزیع شود تا افراد بیشتری از جامعه هدف از آن بهره‌مند شوند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار