رئیس اداره نظارت معدن و تجارت خراسان جنوبی:
رئیس اداره نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از اجرای طرح نظارتی ویژه تعطیلات نوروزی در استان خبر داد.
کد خبر: ۳۶۵۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲ 22 January 2017
علی تهوری صبح یکشنبه در ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بیرجند اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور طرح ویژه نظارتی نوروز ۹۶ از ابتدای اسفند ماه سال جاری در دو مرحله اجرا می شود.

وی با بیان اینکه مرحله نخست این طرح اطلاع رسانی و هماهنگی خواهد بود، بیان کرد: در مرحله دوم نیز وارد فاز اجرایی و عملیاتی می شود.

رئیس اداره نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی پایش بازار، کنترل و نظارت را از جمله اهداف اجرای این طرح عنوان کرد و گفت: در این طرح تلاش می شود با همکاری اتحادیه های صنفی و اتاق اصناف نظارت لازم در جهت رضایت شهروندان و مسافران نوروزی داشته باشیم.

تهوری ادامه داد: در ایام نوروز و تعطیلات همکاران بازرسی در دو شیفت صبح و بعد از ظهر هم به صورت حضور در ادارات صنعت و معدن و سامانه ۱۲۴ و هم به صورت گشت های نظارتی کنترل و پایش بازار را انجام خواهند داد.

وی با بیان اینکه در حوزه کالا و خدمات تمهیدات لازم اندیشیده شده است، عنوان داشت: همچنین با همکاری اتاق اصناف کشیک های نوروزی در قالب کمیته نظارت و تنظیم بازار انجام خواهد داد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی اضافه کرد: این سازمان برای تامین نیاز مردم و تنظیم بازار  با سازمان جهاد کشاورزی همکاری خواهد داشت.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار