مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی:
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: در بحث ورزش قهرمانی در استان خوب کار نشده است و باید در اینز مینه تلاش بیشتری صورت گیرد.
کد خبر: ۳۶۵۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵ 23 January 2017
محمداسماعیل افضل‌پور امروز (4 بهمن ماه) در مجمع انتخابی رییس هیات دو میدانی خراسان جنوبی اظهارکرد: هیات‌های ورزشی با برنامه‌ریزی درست و مدون در راستای اهداف فدراسيون و رسيدن به اهداف و رشد ورزش استان تلاش کنند.

وی افزود: باید هیات‌های ورزشی از همه ظرفیت‌ها و پتانسيل‌های استان و افراد متخصص در تشکیلات هیات استفاده کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: در برخی هیات‌ها قطب موافق و مخالف ايجاد شده که این امر ترمزی برای فعالیت‌های هیات خواهدبود و اختلاف سلیقه‌ها نباید باعث کم کاری در وظایف هیات و مسئولین هیات‌ها شود.

افضل پور ادامه داد: انتقادات باید سازنده بوده و فرد منتقد شده نیز باید از انتقادات برای پیشرفت ورزش استان استفده کند.

وی با اشاره به اینکه در بحث ورزش قهرمانی در استان خوب کار نشده است بیان کرد: ورزش قهرمانی 15 درصد رتبه ارزش‌یابی را به خود اختصاص داده که در حال حاضر خراسان‌جنوبی در سطح کشور در این زمینه جزء پنج استان آخر بوده اما در سایر آیتم‌ها وضعیت بهتری داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی با تاکید بر اینکه برای خروج از این وضعیت باید در سطح استان همه تلاش کنند، افزود: این امر نیازمند زیرساخت بوده که اداره کل در این زمینه تمام تلاش خود را برای کمک به هیات‌ها خواهد کرد.

افضل پور با اشاره به اهمیت بحث استعدادیابی و استعداپروری برای رشد ورزش قهرمانی در استان ادامه داد: در این زمینه نیز باید برنامه‌ریزی مدرون و درستی انجام شود.

وی بیان کرد: اداره کل در زمینه کمک به هیات دو و میدانی در بحث زیرساخت‌ها تمام تلاش خود را خواهد کرد و همچنین بعد از بهره‌برداری از استادیوم 15 هزار نفری با توجه به ظرفیت این مکان در رشته دو و میدانی امکان استفاده از آن برای هیات فراهم خواهدشد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی استادیوم 15 هزار نفری را سرمایه‌ای برای ورزش استان دانست و تصریح کرد: با توجه به طرفیت این ورزشگاه باید برای استفاده درست و بهینه‌ از آن در راستای ارتقاء ورزش استان برنامه ریزی کاملی انجام شود.

افضل پور اظهارکرد: دو و میدانی ورزش پایه و مادر تمام رشته‌ها محسوب شده و برای توسعه این رشته در استان نیازمند تعامل بیشتر هیات دو و میدانی با فدارسیون است.

گفتنی است؛ در این مجمع علیرضا چاجی با کسب 9 رأی از مجموع 13 رأی به عنوان رییس هیات دو و میدانی خراسان جنوبی برای چهار سال انتخاب شد
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار