رییس فدراسیون دو و میدانی :
رییس فدراسیون دو و میدانی گفت: هیات‌هایی که فعالیت نداشته‌ باشند از تخصیص اعتبارات مرحوم و کمک به هیات‌های استانی مشروط به برنامه و عملکرد است.
کد خبر: ۳۶۵۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷ 23 January 2017
مجیدکیهانی امروز (4 بهمن ماه) در مجمع انتخابی رییس هیات خراسان جنوبی اظهارکرد: مرزی بودن و محرومیت به هیچ عنوان مورد قبول نیست و در هر جایی که تلاش صورت گیرد اتفاقات مثبت رخ می‌دهد.

وی افزود: امکانات عامل موفقیت است اما بهترین امکانات بدون کار و تلاش به هیچ جایی نخواهد رسید و در کل دنیا اتفاقات مثبت با تلاش شکل می‌گیرد.

رییس فدراسیون دو و میدانی تصریح کرد: اگر با برنامه‌ریزی درست و مدون تلاش شود با توجه به وجود سرمایه در تمامی نقاط کشور شاهد موفقیت خواهیم بود.

کیهانی ادامه داد: در تمام کشور از نظر سرمایه انسانی، منابع و امکانات کشور غنی هستیم و تنها برای رسیدن به موفقیت نیازمند تلاش و برنامه‌ریزی درست هستیم.

وی با اشاره به اینکه برنامه فدراسیون در راستای کمک به هیات‌های استان‌ها است، گفت: با توجه به اینکه باید 10 درصد منابع فدراسیون به هیات‌های استانی اختصاص یابد هر استانی که شایستگی داشته باشد از منابع فرداسیون بهره‌مند خواهدشد.

رییس فدراسیون دو و میدانی از تخصیص 15درصدی اعتبارات به هیات‌های استانی به جای 10 درصد خبرداد و تاکید کرد: این تخصیص در صورتی که مصالبه گری و اتفاقات مثبت در هیات‌ها رخ دهد انجام می‌شود و کمک به هیات‌ها مشروط به برنامه و عملکرد است.

کیهانی با اشاره به اینکه هیات‌هایی که فعالیت نداشته‌اند از تخصیص اعتبارات مرحوم شده‌اند، یادآورشد: اولین کمک به هیات خراسان‌جنوبی به محض بازگشت به تهران پرداخت و کمک‌های بعدی مشروط به برنامه و عملکرد هیات این استان خواهد بود.

وی با بیان اینکه در برگزاری کلاس‌های آموزشی برای مربیان هیچ محدودیتی از سوی فدراسیون وجود ندارد، افزود: کلاس‌های آموزشی و امکانات باید برای مربیان فعال در زمینه دو و مدانی باشد.

رییس فدراسیون دو میدانی یادآور‌شد: در رشته دو و میدانی در بخش بانوان در تمامی استان ها پتاسیل خوبی وجود دارد که باید این پتانسیل به درستی و هدفمند پرورش داده شوند.

کیهانی تصریح کرد: عامل و رکن اصلی موفقیت در یک رشته ورزشی مربی بوده که برنامه اصلی هیات‌ها باید ساماندهی، افزایش و ارتقاء دانش مربیان باشد.

وی یادآور شد: در خط قرمز‌های فدراسیون نیز کسانی که کار دو و میدانی نمی‌کنند به دوره‌های بین المللی اعزام نمی‌شوند.

رییس فدراسیون دو و میدانی مهمترین مشکل در ورزش دو و میدانی را بحث استعدادیابی دانست و خاطر نشان کرد: استعدایابی باید با دقت انجام شود و بدنبال استعدادهای 100درصدی بوده و این افراد شناسایی و ساماندهی شوند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار