در سومین روز از دهه فجر با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار؛
با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار،مدیرکل بهزیستی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان و فرماندار پنج طرح عمرانی "مرکز فنی و حرفه ای خواهران ، 40 واحد مسکن معلولان، مجتمع خدمات رفاهی ولیعصر مود و راه روستاهای علی آباد مود و پیوند" با اعتبار49 میلیارد و 927 میلیون ریال در شهرستان مرزی سربیشه افتتاح شد.
کد خبر: ۳۷۱۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸ 03 February 2017
به گزارش تابناک خراسان جنوبی ، خوشایند مدیرکل فنی و حرفه ای استان در این مراسم گفت: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران سربیشه با زیر بنای یک هزار و ۳۰۰ متر مربع در دو طبقه و اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار و ۲۷۰ میلیون ریال شامل هفت کارگاه آموزشی بافت و نساجی، تراش سنگ‌های تزئینی، تابلو فرش، سمعی و بصری، عکاسی، کارگاه عمومی و صنایع دستی است.
وی با بیان اینکه این مرکز قابلیت خدمات رسانی به بیش از ۱۰۰ کارآموز در هر دوره را دارد،افزود:هفته آینده نیز شاهد یکی از پروژه های مهم فنی حرفه ای در شهرستان بشرویه خواهیم بود.
معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به پروژه‌های افتتاح شده در دهه فجر در شهرستان سربیشه این پروژه را از پروژه‌های مهم دانست.
محمد حسینی با اشاره به اهمیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای؛ فراگیری این آموزش‌ها را به عنوان ابزاری برای مقابله با بیکاری در کاهش زمان بیکاری افراد جویای کار امری مهم توصیف کرد. 
عرب نژاد مدیرکل بهزیستی استان هم در مراسم افتتاح 40 واحد ویژه معلولین و مددجویان بهزیستی شهرستان سربیشه گفت: زیر بنای کل این واحد ها مسکن3 هزار 200 متر و زیر بنای هر واحد 80 مترمربع می باشد.
وی قیمت تمام شده هر واحد را 42 میلیون تومان عنوان کرد و افزود:برای هر واحد 25 میلیون تومان تسهیلات،6 میلیون تومان سهم آورده بهزیستی و 11 میلیون تومان سود آورده هر عضو بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار