اختتامیه جشنواره همگانی استعدایابی ورزشی بین دختران و پسران سنین ۹ تا ۱۴ خراسان جنوبی با انتخاب استعدادهای برتر این جشنواره به‌کار خود پایان داد.
کد خبر: ۳۷۱۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰ 03 February 2017
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی شامگاه پنجشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی خراسان جنوبی اظهار داشت: شاهد اختتامیه جشنواره همگانی استعدادیابی در 4 رشته ورزشی هندبال، والیبال، ورزش سه‌گانه و شمشیربازی هستیم که این رویداد در سایر شهرستان های استان نیز برگزار یا در حال برگزاری است.
محمد اسماعیل افضل‌پور افزود: در این جشنواره با همکاری 5 هیئت ورزش شامل سه‌گانه، هیئت شمشیر بازی، هیئت والیبال و هیئت ورزش‌های همگانی به عنوان نقش پشتبان یک رویداد مطلوبی در استان خراسان جنوبی رقم زده شد.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: ورزش قهرمانی به چند عامل نیازمند است که یکی از آن عوامل زیرساخت‌های ورزشی شامل سالن‌ها و مراکز ورزشی است و عوامل دیگر نیز تجهیزات ورزشی استاندارد مربیان با کیفیت و خبره که با یک برنامه‌ریزی، تمرین و مسابقات مدون و حساب شده ورزشکاران را پیش به سوی هدف قهرمانی سوق بدهند.
افضل‌پور بیان کرد: یکی از عوامل بسیار مهم شناسایی ورزشکاران مستعدد و حمایت از آن ها تحت نظر مربی و تجهیزات ورزشی در راستای به‌کارگیری ظرفیت  آنها با برنامه ریزی و تبدیل به یک ورزشکار موفق است.
وی افزود: امروز در این جشنواره با توجه به جمعیت زیاد شرکت‌کنندگان و آزمون های انجام شده یک تعداد افراد مستعد در زمینه‌های مختلف ورزشی شناسایی شده اند که کار اصلی این جشنواره پس از اختتامیه با برنامه‌ریزی منظم مربیان برای آموزش این استعدادها آغاز می‌شود که پشتیبانی ورزشی شوند تا شالوده ورزش قهرمان استان تشکیل شود.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی بیان کرد: در این جشنواره با توجه به جمعیت شرکت‌کننده تعدادی ورزشکار مستعدد شناسایی شدند و این به آن معنی نیست که سایر شرکت‌کنندگان استعداد ندارند بلکه در فرصت ها دیگر در آینده یا با هدایت در رشته‌های دیگر به ورزش قهرمانی استان می‌توانند کمک کند.
افضل‌پور بیان کرد: امیدواریم با بسیج همه نیروها در چند سال آیند ورزش قهرمانی استان به جایگاه شایسته آن برسد و این امر جزو با همکاری و مساعدت همه سازمان ها و افراد ورزشکار امکان‌پذیر نخواهد بود.
وی افزود: این رویداد استعدادیابی ورزشی در حال حاضر با توجه به استقبال بی نظیر از آن در حال گسترش در سطح استان است و ادامه خواهد یافت.
در این مراسم نیز رژه استعدادهای برتر، نمایش ورزشکاران ایروبیک اسلامی استان و تقدیر از روسای هیئت‌های هندبال، والیبال، ورزش سه‌گانه ورزش همگانی نیز انجام شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار