نخستین نمایشگاه دستاورد های پژوهشی، فناوری و صنعت خراسان جنوبی روز یکشنبه با حضور جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان در محل نمایشگاه بین المللی بیرجند، گشایش یافت.
کد خبر: ۳۷۲۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶ 05 February 2017
در این نمایشگاه که دانشگاه ها، دستگاه های اجرایی و بخش صنعت، دستاورد های خود را به نمایش گذاشتند معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: مهمترین هدف برگزاری این نمایشگاه پیوند بین دانشگاه، دستگاه های اجرایی و بخش صنعت است.
بی بی عصمت سرفرازی، افزود: دانشگاه ها به این نتیجه رسیده اند که تحقیق و پژوهش هایی که انجام می شود باید به ارتقای کیفیت زندگی مردم منجر شود و صنعت هم به این نتیجه رسیده که اگر بخواهد ذائقه و سلیقه مشتری را برای رقابت بدست آورد قاعدتا باید با دانشگاه پیوند برقرار کند.
به گفته وی در همین ارتباط سازمان ها و دستگاه های اجرایی به عنوان تسهیل گر و آماده کننده بستر توسعه تمامی سعی خود را برای این پیوند مهم به کار خواهند بست و امیدواریم با اجرای شدن این پیوند روز به روز شاهد توسعه اقتصادی استان باشیم.

** حضور 60 شرکت دانش بنیان در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و صنعت خراسان جنوبی
مسئول برگزاری نخستین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و صنعت خراسان جنوبی، از حضور 60 شرکت دانش بنیان در این نمایشگاه خبر داد و گفت: این شرکت ها آخرین دستاوردهای تکنولوژی حوزه دانش بنیان را در این نمایشگاه ارائه می کنند.
پیمان حاجی رضایی، ادامه داد: در این نمایشگاه 40 دستگاه اجرایی و 15 واحد صنعتی هم حضور دارند که امیدواریم حضور این سه حوزه مهم در کنار یکدیگر پیوندی عمیق را برای توسعه استان به ارمغان آورد.
به گفته وی برگزاری کلاس های آموزشی رایگان به مردم هم یکی دیگر از مزیت های این نمایشگاه است که به افراد آموزش دیده گواهینامه های معتبر از سازمان های مربوطه اعطا خواهد شد.
این نمایشگاه دارای 46 غرفه پژوهشی، فناوری و صنعتی است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار