با حضور قائم مقام اوقاف و امور خیریه
ظهر امروز با حضور قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه و برخی از مسئولان خراسان جنوبی مدیرکل اوقاف خراسان جنوبی تودیع و معارفه شد.
کد خبر: ۳۷۲۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲ 05 February 2017
حجت‌الاسلام والمسلمین منصور هاشمی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی اظهار داشت: خیلی خوشحالیم که در این مراسم نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی حضور داشته و محفل ما را مزین کردند.
وی افزود: خاندان عبادی از جمله مرحوم  آیت‌الله سیدمهدی عبادی از شخصیت‌های بزرگ در خراسان جنوبی هستند.
مدیرکل اوقاف خراسان جنوبی گفت: امیدواریم در کنار یکدیگر بتوانیم برنامه‌های اوقاف را به بهترین نحو دنبال کنیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدطاهر گرایلی نیز اظهار داشت: اگر در مدت خدمت در خراسان جنوبی کم کاری از سوی اینجانب بوده عذرخواهی دارم و در این مدت دست همکاری به سوی تمامی ادارات، نهادها، دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی با هدف خدمت به مردم و موقوفات دراز کردم که با همکاری و همراهی تمامی بخش‌ها گام‌های موثری برداشته شد.
در این مراسم که نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع)، فرمانده سپاه خراسان  جنوبی و برخی از مدیران کل استان حضور داشتند از زحمات حجت‌الاسلام محمدطاهر گرایلی قدردانی و حجت‌الاسلام منصور هاشمی به عنوان مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی منصوب شد.

حجت‌الاسلام هاشمی تا قبل از این مدیرکل اوقاف استان هرمزگان بوده است و حجت‌الاسلام گرایلی نیز بعد از این در سمت مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان خدمت خواهد کرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار