مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی :
مدیر عامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از ثبت مصرف 7 ميليون متر مکعبی گاز در 48 ساعت گذشته در استان خراسان جنوبی خبر داد .
کد خبر: ۳۷۲۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۴ 05 February 2017
به گزارش تابناک خراسان جنوبی فرشید دشتی " با اعلام این خبر بر ضرورت صرفه جویی در مصرف این نعمت خدادادی تاکید کرد و اظهار داشت : با توجه به ریزش نعمت الهی و کاهش چشمگیر دما طی روزهای اخیر و افزایش مصرف گاز ، از مشترکین هم استانی انتظار می رود جهت پایداری شبکه های گازرسانی در مصرف گاز طبیعی صرفه جویی نمایند.
وی با بیان اینکه صرفه جویی و درست مصرف کردن به معنای عدم مصرف نیست تصریح کرد :  مشترکان عزیز می توانند با رعایت برخی موارد ساده میزان مصرف گاز خود را تا حد زیادی کاهش دهند.
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه پایداری شبکه های گازرسانی به صرفه جویی و میزان مصرف مشترکین وابسته است بیان کرد : مصرف بهینه از این نعمت خدادادی ، پایداری شبکه های گازرسانی ، برخورداری هم وطنان از گاز طبیعی در ایام سرد سال و عدم قطع گاز در زمان حداکثر مصرف را به دنبال دارد .
دشتی با اشاره به بهره مندی تعداد زیادی از واحدهای صنعتی و تولیدی این استان از گاز طبیعی اظهار داشت : شرکت گاز استان خراسان جنوبی آماده خدمات دهی به مشترکين محترم در شهرها و روستاهای گازدار استان است .
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت با توجه به استفاده بيشتر از وسايل گرمايشي و احتمال نشت گاز مونوكسيد كربن و احتمال  بروز حادثه در اين ايام  انتظار دارد هم استاني هاي عزيز ضمن  رعايت نكات ايمني در استفاده از وسايل گرمايشي دقت لازم را معمول و از وسايل استاندارد استفاده نمايند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار