معاون امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی:
معاون امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: جامعه در عرصه‌های گوناگون نیاز به توانمندی‌های زنان دارد و نقش مؤثر زنان در جامعه سبب پیشرفت آن جامعه می‌شود.
کد خبر: ۳۷۲۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸ 05 February 2017
بی‌بی عصمت سرفرازی ظهر امروز در همایش حمایت از کالای ایرانی با تکیه بر اقتصاد مقاومتی٬ اظهار داشت: به فرموده امام راحل٬ آنچه که موجب تفاوت میان زن و مرد می‌شود٬ تقوای آنها است و همچنین زنان باید در مقدرات اساسی کشور دخالت کنند.
وی نگاه ویژه به فرزند و خانواده را به عنوان یک اصل اساسی دانست و افزود: آنچه که می‌تواند حضور زنان را در جامعه مصمم‌تر کند نگاه مقام معظم رهبری و‌ مسؤولان نظام است که می‌تواند قدم‌های زنان را استوارتر و‌ محکم‌تر کند.
معاون امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی٬ به سخنرانی‌های رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور تأکید دارند که در جمهوری اسلامی نگاه تبعیض‌آمیز به زن درست نیست و همچنین اجازه آنکه با زنان به طور خشونت و تکبر برخورد شود نداریم.
سرفرازی با بیان اینکه جامعه در عرصه‌های گوناگون نیاز به توانمندی‌های زنان دارد٬ تصریح کرد: زنان در بسیاری از حوزه‌ها نقش تأثیرگذاری دارند.
وی بیان داشت: اگر مروری بر تاریخ شود٬ مشاهده می‌کنیم هرجا که اتفاق مؤثری رخ داده به دلیل حضور مؤثر زنان بوده است.
معاون امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: باید حضرت زینب(س) را الگوی خود قرار دهیم و همت کنیم تا با باوری قوی در تمام عرصه‌ها به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کنیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار