شماری از شهروندان و مسئولان خراسان جنوبی با تاکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفتنند: یوم الله 22 بهمن روز حماسه ، ایثار و بیداری ملت ایران و تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب است.
کد خبر: ۳۷۴۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶ 08 February 2017
آنان افزودند: 22 بهمن 1357، روز به یاد ماندنی و ماندگار در تاریخ اقتدار ملت ایران، روز پیروزی خون بر شمشیر، روز رهایی ملت مسلمان ایران از چنگال استعمار، روز قدرت نمایی و اقتدار ایران و روز ذلت آمریکا و اسرائیل است.
به گفته آنان، در این روز تاریخ نهضت اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) به نقطه عطف خود رسید و سرانجام مبارزات مردم مسلمان به بار نشست و پادشاهی 2500 ساله و ظلم و استبداد بیش از 50 ساله رژیم پهلوی در ایران، ریشه کن شد و به خواست الهی انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.
یک معلم گفت: ملت ایران با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ دندان شکنی به زیاده خواهی ها و تهدیدهای آمریکا علیه ایران خواهند داد.
ابراهیم حسینی با بیان اینکه 22 بهمن حماسه ای بزرگ در تاریخ ایران اسلامی است یادآور شد: راهپیمایی این روز عظیم موجب نمایش وحدت و همدلی بین تمام اقشار مختلف جامعه است.
شهروند دیگری با بیان اینکه 22 بهمن نمایش عظیمی از اقتدار و صلابت ملت ایران در راه ارزشهاست گفت: عزم راسخ ملت در دفاع از انقلاب امام خمینی (ره) ، پشتوانه ای اصیل و مستحکم در برابر هجمه های ددمنشانه دشمنان اسلام و انقلاب بوده و هست.
حسین نجاتی از 22 بهمن به عنوان برگ زرینی از افتخارات ملت ایران نام برد و اظهار کرد: با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن، مشت‌های گره ‌خورده خود را بر دهان استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار و رژیم غاصب اسرائیل خواهیم کوبید.

** 22 بهمن روز همایش اقتدار ملت ایران است
رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان جنوبی هم، راهپیمایی 22 بهمن را همایش اقتدار ملت ایران دانست و گفت: شرکت پر شور مردم در این جشن ملی مشتی محکم بر دهان استکبار است.
حجت الاسلام مرتضی ابراهیم زاده افزود: راهپیمایی 22 بهمن جشن سالگرد انقلابی مردمی و اسلامی است که با وحدت و همدلی و پیروی مردم از ولایت فقیه انقلاب را به تعالی رساند.
به گفته وی یکی از پایه های اصلی انقلاب اسلامی ایران، مردمی بودن آن است و این مردمی بودن شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را محقق کرد و پیروزی را رقم زد که شاید حتی خود مردم هم به این زودی انتظارش را نمی کشیدند.
وی اظهار کرد: با اینکه در پیروزی انقلاب افراد مختلف اما با سلایق مختلف نقش داشتند اما همه به دنبال مطالبه حق به صورت واحد بودند و این مهم به مرور زمان رمز پیروزی انقلاب شد.
ابراهیم زاده، با اشاره به این سخن امام خمینی(ره) که « انقلاب ما از آن مردم ماست » عنوان کرد: مردم ایران ولایت مداری خود را در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس به خوبی نشان دادند و به مسئولان نظام اعتماد کردند و حال نوبت به مسئولان رسیده تا با خدمت صادقانه به مردمی که بهترین مردم زمان هستند خدمت رسانی کنند.
وی در ادامه حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را لبیکی دیگر به آرمان های انقلاب و هشت سال دفاع مقدس دانست و عنوان کرد: شکوه و عظمت ایران و ایرانی پاسخی دندان شکن به افکار شوم استکبار است.

** 22 بهمن ماه روز پیروزی حق بر باطل است
نماینده مردم شهرستان های سربیشه و نهبندان در مجلس شورای اسلامی، 22 بهمن ماه را روز پیروزی حق بر باطل عنوان و ذکر کرد: این روز پیروزی دستان خالی در برابر ارتش تا دندان مسلح را برای جهانیان به نمایش می گذارد.
نظر افضلی افزود: 22 بهمن ماه حاکمیت ارزش ها با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است که به دلیل خستگی مردم از وابستگی شکل گرفت.
وی اظهار کرد: با توجه به ارزش هایی که در آن زمان مردم از لحاظ فرهنگی، اقتصادی و شکاف های طبقاتی مطرح کردند، خروش مردم حرکتی به نام انقلاب را با رهبریت امام خمینی (ره) به وجود آورد و امروزه آن حرکت به نمادی برای سایر کشور ها تبدیل شده است.
به گفته وی آرمان ها و ارزش های انقلاب امروز به کشور های مظلوم و مسلمان جهان صادر شده و به عنوان یک الگوی اسلامی کل جهان اسلام را فرا گرفته است و اصلی ترین ویژگی این پیروزی مردمی بودن آن بوده است.
وی تاکید کرد: گرامی داشتن این ایام بزرگ، یک وظیفه دینی، ملی و اسلامی است و شرکت پرشور مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن ماه 95 نوعی پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی خواهد بود.

** 22 بهمن ماه نماد عظمت، وفاق ملی و وحدت کلمه ملت ایران است
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان جنوبی، گفت: 22 بهمن ماه نماد عظمت، وفاق ملی و وحدت کلمه ملت ایران است و نشان تمدن ایرانی- اسلامی ماست.
مجید کریمیان با اشاره به اینکه 22 بهمن ماه فقط مربوط به قشر خاصی نیست، افزود: حماسه پیروزی انقلاب وامدار همه قومیت ها و گروه های مذهبی و سیاسی انقلابی است که سر بر ذلت خم نکردند و با تمام وجود پشت سر امام خمینی(ره) برای خلق حماسه ای بزرگ ایستادند.
وی تصریح کرد: فرا رسیدن سی و هشتمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی بیانگر ولایت پذیری مردم ایران است و امیدواریم با توجه به توهین های مکرر رئیس جمهور آمریکا در مساله برجام و تهدید ملت ایران، با حضور پرشور در این راهپیمایی بزرگ به تقویت مواضع مقام معظم رهبری در ارتباط با گفتمان سازی سیاسی و انقلابی در سطح جهان، بپردازیم.
وی در ادامه یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را پاس داشت و ذکر کرد: یکی از قشر های فعال انقلابی از بدو انقلاب تاکنون هنرمندان بوده اند که در پاسداری از ارزش های دینی شهدایی همچون شهید قهوه چی، تواضع و رضوی را به نظام و انقلاب تقدیم کرده اند و به پاسداشت خون این عزیزان در راهپیمایی عظیم 22 بهمن پرشورتر از همیشه شرکت خواهند کرد.

** 22 بهمن ماه یادآور استقلال و آزادی ملت ایران است
دبیر حزب مردم سالاری خراسان جنوبی، 22 بهمن را یادآور استقلال و آزادی ملت ایران عنوان کرد و گفت: اگر چه سال های زیادی از خلق این حماسه می گذرد اما هرسال پر شور تر از سال قبل ولایتمداری ایرانیان را به رخ جهانیان می کشد.
ابوالفضل زاهدی پور، 22 بهمن ماه را یادآور رشادت هایی دانست که با هدایت و رهنمود های رهبر کبیر انقلاب بزرگترین تاریخ ایران را رقم زد و جهانی را متحیر کرد.
به گفته وی مردم ایران ثابت کرده اند که با حفظ نظام و مردم سالاری دینی همواره در بزنگاه های سیاسی نقش پر شور داشته اند و 22 بهمن هم یکی از این بزنگاه هاست تا به جهانیان ثابت کنیم که به انقلاب و آرمان های امام راحل ارزش قائل هستیم و همواره دنباله رو ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود.
وی در ادامه 22 بهمن را یکی از بزرگترین روزهای مقابله با استکبار دانست و از مردم خواست با حضور پرشور خود در راهپیمایی این روز امید دشمنان انقلاب را به یاس مبدل کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار