نهمین جشنواره سرباز رده های سپاه در خراسان جنوبی برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۴۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳ 08 February 2017
 جانشین فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی ظهر چهارشنبه در نهمین جشنواره سرباز رده های سپاه استان اظهار داشت: به فرمایش امام علی (ع) در حکومت اسلامی نیروهای مسلح دژهای مستحکم نظام اسلامی هستند.
سرهنگ صفرعلی اسماعیلی با بیان اینکه مردم باید در سایه نیروهای مسلح احساس آرامش و امنیت کنند، بیان کرد: نیروهای مسلح جندالله، سربازان الهی گفته می شود که با سرباز طاغوت فرق می کنند.
وی، یکی از مهمترین ویژگی های سرباز الهی را دینداری دانست و گفت: بصیرت، ایثار، فداکاری، تعهد، ایمان، روحیه استکبار ستیزی و دشمن شناسی، مبارزه با دشمن، روحیه خستگی ناپذیر، اخلاق اسلامی از ویژگی های دیگر سرباز الهی است.
اسماعیلی با بیان اینکه خدمت سربازان به نظام اسلامی، امام و شهدا و کشور است، عنوان داشت: سربازان نایبان امام زمان (عج) بوده و باید این پرچم را به دست  صاحب اصلی آن تحویل دهند.
وی با اشاره به اینکه همواره در طول تاریخ با انقلاب های متعددی روبه رو بوده ایم، بیان داشت: برخی از این انقلاب ها کوچک بوده و دامنه تاثیرگذاری چندانی نداشتند چراکه از رهبری توانمند و فرهنگی قوی برخوردار نبوده اند.
جانشین فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه در مقابل انقلاب هایی هستند که‌ تمدن بوده و تفاوت عمیقی با انقلابات کوچک دارند، افزود: این انقلاب ها به عنوان انقلابات تاریخی، بزرگ و سرنوشت‌ساز بوده که از آن ها به عنوان انقلاب تمدن ساز نامبرده می شود.
اسماعیلی از انقلاب اسلامی به عنوان یکی از انقلاب های تمدن ساز تاریخ نام برد و گفت: این انقلاب تغییرات عمیقی در کشور ایجاد کرد که‌ یکی از آنان نیروهای مسلح است.
وی با اشاره به تفاوت نیروهای نظامی بعد و قبل از انقلاب، بیان کرد:‌ در قبل از نقلاب زور سرنیزه و سلاح نظامی ها علیه ملت و سلب آزادی های ملت بود.
جانشین فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی اضافه کرد: همچنین در زمان قبل از انقلاب نیروهای مسلح در خدمت طاغوت بوده و برای پیاده کردن اهداف پلید طاغوت اقدام می کردند اما امروز تفاوت عمیقی در نیروهای مسلح ایجاد شده است.
اسماعیلی با بیان اینکه امروز با راهنمایی ملت، رزمندگان و رهبری جایگاه کشور جایگاه ۴۰ سال قبل نیست و انقلاب اسلامی انقلابی از مرزها فراتر رفته است، عنوان داشت: امروز بسیاری از کشورها توجه و نگاهشان به جمهوری اسلامی ایران بوده و بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب ایران در معادلات منطقه سهم دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار