همزمان با دهمین روز از دهه مبارک فجر بهره برداری از 6 طرح عمرانی ، خدماتی و رفاهی با 39 میلیارد و 800 میلیون ریال هزینه با حضور فتحعلی محمدزاده معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و مسئولان محلی در شهرستان قاینات آغاز شد.
کد خبر: ۳۷۴۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰ 08 February 2017
فرماندار قاینات روز چهارشنبه در آیین بهره برداری از این طرح ها گفت : تصفیه خانه و ساختمان اداری و آتش نشانی شهرک صنعتی شهر قاین با اعتبار 37 میلیارد ریال از طرح های شاخصی بود که به بهره برداری رسید.
بهمن کهن ترابی افزود : بهره برداری از آسفالت جاده بین راهی محمد آباد علم به روستاهای بزن آباد ، کلی، بخش آباد، دهمیر و ... با حجم هفت هزار و 600 مترمربع آسفالت و اعتباری 1.5میلیارد ریال از محل اعتبار دهیاری ، بهره برداری آب شیرین کن روستای پهنایی توسط اداره آب و فاضلاب روستایی و مشارکت مردمی با اعتبار 350 میلیون ریال با تولید روزانه 10 متر مکعب و حجم مخزن پنج متر مکعب از دیگر طرح های خدماتی است.
وی اظهار کرد : همچنین بهره برداری از پارک و بهسازی ورودی روستای پهنایی با اعتبار 250 میلیون ریال و اجرای پروژه معابر روستا به متراژ 2هزار متر مربع سنگ فرش و اعتبار 700 میلیون ریال از محل اعتبار دهیاری در قاینات آغاز شد.
شهرستان قاینات در شمال خراسان جنوبی قرار دارد که شهر قاین مرکز آن در 100 کیلومتری بیرجند واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار