رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور در بیرجند:
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت: تنها راه پویایی حرکت انقلاب اسلامی جدایی از وابستگی‌های سیاسی است و نیروهای انقلاب باید گرایشات سیاسی را کنار بگذارند.
کد خبر: ۳۷۵۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱ 09 February 2017
شعبانعلی رمضانیان ظهر امروز در مجمع عالی بسیج فرهنگیان خراسان جنوبی اظهار داشت: برای تحقق هر انقلابی برخی تنها رسیدن به حاکمیت هدفشان است اما برخی دیگر برای مبارزه با باطل و تحقق حق انقلاب می‌کنند که انقلاب اسلامی ما از این نوع انقلاب‌ها بود.
وی با بیان اینکه شاید برخی بر این باور باشند که دوران انقلاب دیگر گذشته و به تثبیت رسیده‌ایم افزود: اینگونه تفکرات به جنبه حاکمیتی انقلاب توجه داشته اما در برابر افرادی که اهدافشان با حاکمیت صرف محقق نشده تنها به دنبال آرمان‌های خود هستند که با وجود انقلاب به آن اهداف نمی‌رسند.

هدف انقلاب حاکمیت دین در جامعه است
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت: هدف از انقلاب حاکمیت دین در جامعه، بازگرداندن دین به زندگی و قرار دادن قرآن به عنوان منشور زندگی در جامعه است که تا رسیدن به آن فاصله زیادی داریم.
رمضانیان با بیان اینکه فاصله و مشکلات و ناکامی‌های انقلاب نتیجه دوری از دین و عمل نکردن به الگوهای غیر و کپی‌برداری وابستگی به غیر دین است افزود: به هرچه که تاکنون در انقلاب دست یافتیم ثمره دین و مسلمانی مدیران و مسئولان بوده است.
وی بیان کرد: یک فرد انقلابی وارسته باید به دنبال کاستی‌هایی باشد که هنوز این امر محقق نشده و برای رسیدن به آن از هیچ تلاشی چشم‌پوشی نکند تا براساس آموزه‌های دینی جلوی برخی از ناکامی‌ها گرفته شود و بسیج می‌خواهد به واسطه دور هم جمع کردن تشکل‌های مختلف و اندیشه‌های پیرامون امام راحل  (ره) در هدایت و اجرای برنامه‌ها تصمیم‌گیری کند.

ویژگی‌های منحصر به فرد زمان خود را بشناسیم
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت: در این برهه از انقلاب خصوصیات و ویژگی‌های منحصر به  فرد خود را دارد که باید به درستی آنها را بشناسیم وبه آن عمل کنیم زیرا تنها با سخنرانی و گفتن مشکلات دردی برطرف نمی‌شود بلکه باید وارد میدان عمل شد.
رمضانیان افزود: تربیت نسل آینده، توجه به دغدغه‌ها و موضوعات جامعه از رسالت‌های بسیج فرهنگیان کشور است و جامعه فرهنگی کشور باید موضوعات مشکلات را به خوبی تشخیص دهد تا برای آن راه حل بیابد.
جدایی از دل بستگی و وابستگی سیاسی تنها راه پویایی انقلاب است
وی بیان داشت: تنها راه پویایی حرکت انقلاب جدایی از دل بستگی‌ها، وابستگی‌ها و گرایشات سیاسی است و یک فرهنگی بسیجی باید متناسب با توانایی خودش انقلاب را بشناسد تا به خوبی آن را به دیگر نسل‌ها معرفی کند که در این راستا رسالت بسیجی محقق می‌شود.
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت: باید نیروهای انقلاب گرایشات سیاسی را کنار بگذارند و به دور از تمامی موضوعات دور هم جمع شده و برای موضوعات راه حل پیدا کنند  و موقعیت‌شناسی، قدرت تحلیل درست، دوری از عواطف و احساسات، درک پیچیدگی جزو ویژگی‌های فرهنگ بسیج است.
رمضانیان با بیان اینکه خواص انقلابی هم براساس تذکر رهبر انقلاب باید این ویژگی‌ها را در خود حفظ کنند افزود: مشکلات موجود در جامعه به دلیل دوری از دین است و خیلی‌ها با دارا بودن سابقه درخشان در برهه‌های مختلف جا مانده و نتوانستند درست را از نادرست تشخیص دهند.
وی بیان کرد: انوار انقلاب اسلامی امروز در جای جای جهان نمایان است و تأثیر حق طلبی ملت ایران سبب شده تا همه مظلومان جهان از این انقلاب الگو‌برداری کنند که نشان می‌دهد انقلاب ما با دیگر انقلاب‌ها متفاوت است.
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت: هر انقلابی برای شکل‌گیری اهدافی را دنبال می‌کند که بیشتر در شعارهای آنها ملموس است و هدف مردم ایران برای ایجاد این امر حاکمیت دین بر جامعه بود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار