در آستانه یوم الله ۲۲ بهمن و در مراسمی با حضور تولیت آستان قدس رضوی، مجتمع آموزشی شبانه روزی امام رضا (ع) شهرستان سربیشه در خراسان جنوبی افتتاح شد.
کد خبر: ۳۷۵۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۹ 09 February 2017
تولیت آستان قدس رضوی در این مراسم با بیان اینکه سراسر استان خراسان بزرگ از برکات حضرت علی بن موسی الرضا (ع) بهره مند هستند اظهار داشت: مجتمع آموزشی امام رضا(ع) در سربیشه نمونه تکمیل شده ای از پرو‍ژه هایی است که امروز به برکت نام حضرت رضا (ع )در برخی نقاط استان خراسان بزرگ در دست احداث است.
آیت الله سید ابراهیم رئیسی همچنین افزود: پروژه احداث مجتمع مسکونی محرومان ویژه زوج های جوان در بیرجند در پرتو برکات حضرت ثامن الحجج و به برکت ایام خجسته دهه فجر آغاز خواهد شد.
عضو شورای حوزه علمیه خراسان با اشاره به نام گذاری این مجتمع آموزشی به نام مبارک امام رضا (ع) گفت: این مجتمع به نام حضرت ثامن الحجج مزین احداث شده است.
وی ادامه داد: بنابراین امکانات آن نیز باید در راستای رضای این امام همام به کار گرفته شود و دانش آموزان این مجتمع باید نسبت به دانش آموزان سایر مناطق ممتاز باشند و به صورت مضاعف رشد و شکوفایی علمی بیایند.
وی با بیان اینکه توانمندسازی اقشار محروم جامعه یکی از سیاست های آستان قدس رضوی است، بیان کرد:‌ شایسته است در این مجتمع ضمن آموزش کتب درسی به گونه‎ای حرفه آموزی نیز برای دانش آموزان دنبال شود تا ان‎شاءالله صنایع روستایی در این منطقه توسعه بیشتری یابد.
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به مشکلات خشکسالی در خراسان جنوبی‌ گفت: مردم خراسان جنوبی با وجود مشکلات اقتصادی از با بصیرت‌ترین و آگاه ترین مردمان هستند.
اسماعیلی مدیرعامل سازمان عمران و توسعه خراسان دراین مراسم گفت: افتتاح مجتمع آموزشی شبانه روزی امام رضا(ع) شهرستان سربیشه خراسان جنوبی در زمینی به مساحت حدود 3500 متر مربع و با زیربنای 1300 متر مربع در دو طبقه احداث شده و ظرفیت آموزش برای 60 دانش آموز را دارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار