فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی تأکید کرد
فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز دشمن جمهوری اسلامی راه دیگری را برای براندازی نظام جمهوری اسلامی در پیش گرفته است، گفت: باید راه‌های نفوذ دشمن را شناسایی کنیم و جلوی نفوذ دشمن را بگیریم.
کد خبر: ۳۷۵۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۱ 09 February 2017
 قوام یوسفی امشب در مراسم بصیرت انقلابی با اشاره به اینکه در پیروزی انقلاب اسلامی آیتم‌های متعددی دخیل بودند، اظهار داشت: در وهله اول عنایت خداوند و در مراحل بعدی رهبری، روحانیت، مردم و ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی نقش آفرینی کردند.

وی با بیان اینکه 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، بیان داشت: باید بدانیم که انقلاب اسلامی با حضور مردم ولایت‌مدار و عنایت صاحب اصلی انقلاب و حضور ارتشیان که برخاسته از بطن مردم بود به پیروزی رسید.

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان قسم خورده کشور فتنه‌ها و دسیسه‌های متعددی را علیه نظام انقلاب اسلامی انجام دادند.

یوسفی اولین اقدام دشمنان را فعال کردن گروه‌های معاند اعلام کرد و افزود: دشمنان در اقدامات بعدی ترور مغزهای سیاسی، متفکر و روحانیت و مسائل دینی و اعتقادی مردم را مد نظر قرار دادند و از هیچ تلاشی در این مسیر دریغ نکردند.

وی جنگ هشت سال دفاع مقدس را از دیگر اقدامات دشمنان در راستای براندازی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: طی این جنگ 8 ساله جوانان زیادی جان خود را تقدیم انقلاب و اسلام کردند لذا مردم ایران اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشورشان در اختیار بیگانگان قرار گیرد.

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دشمن اصلی جمهوری اسلامی استکبار جهانی است، ادامه داد: استکبار جهانی تنها با مردم و جوانان ما دشمن نیست بلکه دشمن در راستای تضعیف و براندازی فرهنگ، باورهای دینی، ایده و عقیده ملت تلاش می‌کند.

یوسفی اعلام کرد: دشمنان برای اینکه تیر خلاص را به باورهای دینی مردم وارد کند با راه‌اندازی جنگ‌های نیابتی و گروه‌های تکفیری، داعشی و سلفی تلاش می‌کند که با نام اسلام به اسلام ضربه وارد کند.

وی ادامه داد: دشمنان با تشکیل گروه‌های تکفیری و داعشی و سلفی تلاش می‌کند خود را به مرزهای کشور نزدیک کند و جنگ را بر علیه مسلمانان شروع کند.

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در نظام جمهوری اسلامی همه در زیر چتر ولایت قرار دارند و باید برای حفظ اسلام و دفاع از کیان جمهوری اسلامی وحدت داشته باشیم، اضافه کرد: باید قدرت دفاعی خود را بالا ببریم و در مقابل توطئه‌های دشمنان خوابمان نبرد.

یوسفی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در یک منطقه بی‌ثبات قرار گرفته است به طوری که دور تا دور کشور را آتش فرار گرفته است، اظهار داشت: ما قصد جنگ با هیچ کشوری را نداریم و اجازه نمی‌دهیم استکبار جهانی و گروه‌های تکفیری چشم طمعی به این نظام داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن جمهوری اسلامی راه دیگری را برای براندازی نظام جمهوری اسلامی در پیش گرفته است که آن هم نفوذ است، خاطرنشان کرد: باید راه‌های نفوذ دشمن را شناسایی کنیم و جلوی نفوذ دشمن را بگیریم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار