رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور:
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت: انتخابات یک ضرورت برای کشور بوده اما جو و فضای کشور نباید بی موقع انتخاباتی شود.
کد خبر: ۳۷۵۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۶ 09 February 2017
شعبانعلی رمضانیان بعد از ظهر پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: یکی از نعمات و برکات انقلاب اسلامی است که مردم در سرنوشت خود شریک هستند و شاهد برگزاری انتخابات گوناگون بعد از انقلاب بوده ایم.
وی با بیان اینکه انتخابات امروز امری ضروری و مهم است و قشر بسیجی نیز وظیفه دارند در این امر مهم مشارکت داشته باشند، بیان کرد: انتخابات یک ضرورت برای کشور بوده اما جو و فضای کشور نباید بی موقع انتخاباتی شود.
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور اضافه کرد: جو بی موقع سبب می شود مسئولان نتوانند به وظایف خود معطوف شوند و به سراغ کارهای دیگر بروند.
رمضانیان، رعایت مرز اخلاق اسلامی و ارزش ها را یکی از ضرورت ها دانست و گفت: کسانی که به عرصه انتخابات وارد می شوند و همچنین مردم باید مرز اخلاق، دین و انسانیت را رعایت کنند و بسیج برای رسیدن به این هدف کمک کند.
وی با بیان اینکه بسیج ضمن فرهنگ سازی و زمینه سازی برای تحقق این اهداف روشنگری را نیز باید انجام دهد، عنوان داشت: بسیج باید جامعه را نسبت به اهداف انقلاب و شناخت دشمنان روشن کند.

باید از الگوها و اخلاق غربی در انتخابات فاصله بگیریم
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور با بیان اینکه وظیفه بسیج تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و رهبری و متوجه کردن مردم نسبت به این مسائل است، بیان داشت: کشور به فرهنگ سازی صحیح متناسب با فرهنگ اسلامی دارد.
رمضانیان با تأکید بر اینکه باید از الگوها و اخلاق غربی در انتخابات فاصله بگیریم، افزود: مبنای انتخاب ما باید شایستگی ها بوده و نباید اجازه دهیم قدرت، تزویر و زور دست در انتخابات برد.
وی، همچنین اقتصاد مقاومتی را یک نیاز ضروری برای جامعه عنوان کرد و گفت: امروز بعد از ۳۸ سال بر ما واجب است که به سمت الگوی اقتصادی که کشور را به استقلال و عدالت پیش برد، حرکت کنیم.
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور  با اشاره به اینکه این الگو امروز در کشور وجود ندارد، عنوان داشت:  مبنای کشور در اقتصاد مبنای غلطی است که از غرب و از گذشته گرفته شده است.
رمضانیان با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی طراحی و اجرای الگو اقتصاد اسلامی است، بیان داشت: فرهنگ موجود مردم در مدیریت، توزیع و مصرف و این میزان وابستگی اقتصاد به بیرون شایسته و در شأن کشور نیست.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار