مردم ولایتمدار خراسان جنوبی روز جمعه با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن 95، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند، همگام و همزمان با سراسر کشور بار دیگر آمادگی خود را در حفظ آرمان های امام راحل، مقام معظم رهبری، شهدای انقلاب و دفاع مقدس اعلام کردند.
کد خبر: ۳۷۵۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱ 10 February 2017
مردم شهرستان های بیرجند، خوسف، سربیشه، نهبندان، زیرکوه، قاینات، درمیان، طبس، بشرویه، سرایان و فردوس روز جمعه با حضور یکپارچه خود در راهپیمایی 22 بهمن، وحدت و انسجام خود را به نمایش گذاشتند.
قشرهای مختلف مردم پیر و جوان، زن و مرد، بازاری، کارمند، فرهنگی، کشاورز، دانش آموز، دانشجو و ... در راهپیمایی شرکت کردند و با فریادهای رسا، آمادگی خود را برای حفاظت از ارزش ها، آرمان های انقلاب و خون شهدا اعلام کردند.
راهپیمایان در بیرجند در حالیکه پارچه نوشته هایی با عنوان استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، الله اکبر، خامنه ای رهبر، 22 بهمن ، یوم الله یوم الله، در میدان قدس این شهر تجمع کردند.
مردم ولایتمدار مرکز استان با حضور گسترده خویش در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر شعور ، ولایتمداری و بلوغ سیاسی خود را به نمایش گذاشتند.
راهپیمایی 22بهمن با عنوان حضور حماسی در بیش از 50 شهر، بخش و روستاهای پرجمعیت استان برگزار شد به طرز باشکوهی برگزار شد .
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری و تولیت آستان قدس رضوی در جمع راهپیمایان 22 بهمن در بیرجند، سخنرانی کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار