مولوی فاروقی
امام جمعه اهل سنت بیرجند با بیان اینکه حضور روحانیت در جریان انقلاب استمرار دارد گفت: امروز شیعه و اهل‌سنت بیرجند با حضور خود در راهپیمایی بار دیگر مستکبران عالم به ویژه آمریکا خائن را ناامید کردند.
کد خبر: ۳۷۵۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸ 10 February 2017

 مولوی غلام حیدرفاروقی در حاشیه راهپیمایی  22 بهمن اظهار داشت: دهه فجر ایام رهایی مردم از ظلم و رسیدن به نور و روشنایی است.

وی با بیان اینکه امروز مردم بیرجند و خراسان جنوبی نشان دادند که پشت سر روحانیت علما ایستاده‌اند و این برای همه ما جای افتخار است افزود: حفظ تعهد به اسلام رهبری حضور مردم در صحنه، حفظ اتحاد و همبستگی از عوامل تأ ثیرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی بود و حفظ آن باعث بیمه شدن انقلاب اسلامی می‌شود.

امام جمعه اهل سنت بیرجند گفت: حضور روحانیت در جریان انقلاب استمرار دارد و امروز مردم خراسان جنوبی، بیرجند و مردم تمام کشور ایران برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره انقلاب اسلامی، پشتیبانی از ولایت در این راهپیمایی حضور پیدا کردند.

مولوی فاروقی افزود: امروز مردم خراسان جنوبی و بیرجند چه اهل‌سنت و شیعه در کنار هم در مراسم راهپیمایی حضور پیدا کرده تا یکبار دیگر مستکبران عالم و در راس آن آمریکا خائن مایوس شود.

وی با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی تحولات زیادی در جامعه ایجاد و نقشه‌های دشمنان برای نابودی اسلام خنثی می‌شود اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن بستری مناسب برای انتقال ارزش‌ها است.

امام جمعه اهل سنت بیرجند گفت: باید بتوانیم دستاوردها و ارزش‌های اسلامی را به نسل جوان منتقل کنیم و حضور مردم امروز بیانگر دفاع از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی، تبعیت از رهبر انقلاب است  و خوشبختانه تاکنون تمامی محاسبات دشمن در صحنه انقلاب نقش برآب شده است.

مولوی فاروقی افزود: مردم با حضور در راهپیمایی بار دیگر اتحاد همدلی خود را به رخ جهانیان کشیدند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار