فرمانده انتظامی خراسان جنوبی خبرداد:
فرمانده انتظامي استان گفت:در عمليات پليس استان 541كيلوگرم ترياك و هروئين کشف و دو سوداگر مرگ دستگير شدند.
کد خبر: ۳۷۶۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴ 12 February 2017
سردار"مجید شجاع"در تشریح این خبر اظهار داشت:روز گذشته مأموران پليس امنيت عمومي استان با دريافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر،بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود:مأموران هنگام كنترل محورهاي عبوري به يك دستگاه كاميونت در محور "بيرجند-ديهوك"مشكوك و با اجراي طرح مهار خودرو را متوقف کردند.
سردار شجاع تصریح کرد:مأموران در بازرسی از خودرو 351کیلوگرم ترياك و 190كيلوگرم هروئين كه به طرز ماهرانه اي جاساز شده بود کشف کردند که در این رابطه دو قاچاقچي مواد مخدر دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامي استان در پايان مقوله مبارزه با مواد مخدر را ملي دانست و تصريح کرد:در امر مبارزه با مواد مخدر بايد به موضوع استاني،ملي و منطقه اي نگاه کرد چرا که پديده مواد مخدر يک جرم سازمان يافته و فراملي مي باشدلذا در بعد فرهنگ سازي و اطلاع رساني به شهروندان تلاش بيشتري نياز است كه در راستاي تحقق اين مهم،همکاري همه دستگاه هاي فرهنگي را مي طلبد.
3هزار و500 قرص غيرمجاز از يك دستگاه اتوبوس كشف شد
✍فرمانده انتظامي شهرستان نهبندان از کشف سه هزار و 500عدد قرص غيرمجاز در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ"غلامرضا شاهوردي"در تشریح این خبر گفت:روز گذشته مأموران انتظامي شهرستان هنگام كنترل خودروهاي عبوري به يك دستگاه اتوبوس كه از سیستان و بلوچستان عازم شهرهای مرکزی کشور بود مشكوك شدند و خودرو را به لاين بازرسي هدايت كردند.   
وی تصریح کرد:مأموران در بازرسي از خودرو 3هزار و500عدد قرص غيرمجاز کشف كردند.
سرهنگ شاهوردي بيان داشت:در اين رابطه متهم دستگير و پس از تشکيل پرونده،جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار