نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: تمامی افتخارات و پیروزی های جامعه اسلامی در سایه وحدت و یگانگی میان مردم و نیروهای نظامی و انتظامی حاصل شده است.
کد خبر: ۳۷۷۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰ 13 February 2017
 آیت الله سید علیرضا عبادی در دیدار با رئیس کانون بازنشستگان نیروی انتظامی با بیان اینکه نیروی انتظامی یک نیروی همه منظوره است، اظهار کرد: کسانی که در نیروی پر افتخار انتظامی ارائه خدمت می کنند از شغل و شانس خوبی بهره مند هستند.

وی با اشاره به اینکه هیچ شغلی بهتر از خدمت کردن به بندگان خدا نیست، افزود: مصداق خدمت کردن در شغل ها متفاوت است همانطور که در اصحاب پیامبر اکرم مصداق کسی که همراه و پیرو پیامبر بوده با کسی که در صف آن حضرت بوده متفاوت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه تشکیل نیروی انتظامی به زمان امام علی (ع) بر می گردد، گفت: امام علی (ع) برای اولین بار پنج نفر را معین و شروطی را با توجه به نیاز جامعه برای آن ها مشخص کرد تا جامعه هدفمند تری بوجود آید.

وی با اشاره به اینکه امروز در حکومت اسلامی و نیروی انتظامی باید شرایط امام علی (ع)  قید شود، بیان کرد: انسان مومنی که خود را موظف به انجام خدمات الهی می داند زمان خاصی مدنظر ندارد و بازنشستگی او را از ارائه خدمت به مردم باز نمی دارد.

آیت الله عبادی با بیان اینکه بازنشستگان نیروهای ذخیره جامعه و انقلاب همراه با کوله باری از تجربه هستند، عنوان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در هر جا و از هر ارگانی که باشند خار چشم دشمنان اسلام و موجب استقلال جامعه هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: تمامی افتخارات و پیروزی های جامعه اسلامی در سایه وحدت و یگانگی میان مردم و نیروهای نظامی و انتظامی  حاصل شده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار