رئیس کانون بازنشستگان خراسان جنوبی از وجود پنج هزار بازنشسته ناجا در استان خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون برای ۷۲۰ بازنشسته، کارت شناسایی صادر شده است.
کد خبر: ۳۷۷۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸ 13 February 2017
 محمد علی صادقی پیش از ظهر دوشنبه در حاشیه مراسم افتتاح کانون بازنشستگان فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۴ نفر از بازنشستگان و مستمری بگیران برای اخذ وام به سازمان بازنشستگی استان معرفی شده اند.
رئیس کانون بازنشستگان خراسان جنوبی ادامه داد: این افراد دو میلیارد و  ۷۱۰ میلیون ریال تسهیلات دریافت کرده اند.
 وی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده در کانون بازنشستگان خراسان جنوبی بیان کرد: تجهیز و راه اندازی دفتر نمایندگی کانون بازنشستگان شهرستان نهبندان، اجرای سه مرحله برنامه ضیافت ملی مذهبی با حضور ۳۳۲ نفر از بازنشستگان نهبندان، زیرکوه و طبس از جمله اقدامات انجام شده است.
صادقی ادامه داد: اجرای سه مرحله گل گشت خانوادگی با حضور ۶۶۶ نفر از بازنشستگان، دیدار با ۹ نفر از جانبازان و نخبگان بازنشسته و عیادت از ۲۷ بازنشسته بستری در بیمارستان و منزل از دیگر اقدامات انجام شده است.
وی کوهنوردی هفتگی و برگزاری پیاده روی خانوادگی باحضور ۸۵۰ نفر در فردوس  را از دیگر اقدامات انجام شده در سال جاری دانست.
بنا به گفته رئیس کانون بازنشستگان خراسان جنوبی، از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۷ نفر از پیشکسوتان برای معاینه تست سلامت به سازمان های مربوطه معرفی شده اند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار