معاون بازرگانی سازمان صنعت و معدن خراسان جنوبی:
معاون بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت و معدن خراسان جنوبی از برپایی نمایشگاه بهاره در بیرجند خبر داد.
کد خبر: ۳۷۷۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳ 13 February 2017
الیاس جویبان با اشاره به برپایی نمایشگاه بهاره در بیرجند، اظهار داشت: این نمایشگاه از چهارم اسفند آغاز و تا ۱۰ اسفند نیز ادامه خواهد داشت.
وی بیان کرد: در این نمایشگاه تمامی کالاهای اساسی مورد نیاز مردم از جمله برنج، گوشت، آجیل، خشکبار، مواد غذایی، مواد شوینده، بهداشتی، کیف و کفش و لباس ارائه می شود.
معاون بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت و معدن خراسان جنوبی ادامه داد: کالاهای ارائه شده در این نمایشگاه با حداقل تخفیف ۱۰درصدی نسبت به بازار به فروش می رسند.
جویبان با بیان اینکه امسال اتاق اصناف مسئول برگزاری نمایشگاه بهاره خواهد بود، عنوان داشت: اولویت نخست با واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی داخل استان بوده و بسته به استقبال غرفه داران پذیرای غرفه داران سایر استان ها نیز خواهیم بود.
وی همچنین از توزیع کالاهای تنظیم بازار در این نمایشگاه خبر داد و گفت: سهیمه برنج استان در بخش کالای تنظیم بازار ۷۳۵ تن و سهیمه شکر نیز به میزان نیاز استان تعیین شده است.
معاون بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت و معدن خراسان جنوبی اضافه کرد: قیمت هر کیلو برنج تنظیم بازار سه هزار و ۸۰۰ تومان و قیمت بسته های ۹۰۰ گرمی شکر دو هزار و ۹۵۰ تومان، بسته های هزار گرمی سه هزار و ۲۰۰ تومان و شکر فله نیز کیلویی دو هزار و ۸۵۵ تومان اعلام شده است.
جویبان بیان داشت: همچنین در بحث نظارت و بازرسی، بازرسان سازمان صنعت و معدن، تعزیرات حکوومتی و اصناف بر کالاهای ارائه شده در نمایشگاه نظارت خواهند داشت.
وی در ارتباط با برگزاری نمایشگاه بهاره در سایر شهرستان ها نیز گفت: تصمیم گیری در ارتباط با این موضوع بر عهده فرمانداران و کمیته تنظیم بازار هر شهرستان گذاشته شده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار