فرماندار درمیان:
فرماندار درمیان گفت: ایستگاه مسافربری شهر اسدیه مرکز این شهرستان نیازمند ساماندهی است و باید ایستگاه جدید تا پایان سال 95 احداث شود.
کد خبر: ۳۷۷۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳ 14 February 2017
محمد بشیری زاده، روز دوشنبه در کار گروه ترافیک شهرستان، افزود: توقف تاکسی های برون شهری در میدان ورودی شهر، علاوه بر ایجاد مشکلاتی برای شهروندان، زیبنده شهر نیست.
وی اضافه کرد: رفاه شهروندان و مسافران از جمله اهداف احداث ایستگاه مسافربری جدید در ورودی شهر اسدیه است، باید شهرداری هرچه سریعتر نسبت به احداث طرح یاد شده اقدام کند.
وی بیان کرد: راه های شهرستان شریانی نیست، باید شریانی شدن راه های منطقه با توجه به اینکه این شهرستان مسیر ارتباطی شهرستان های زیرکوه، قاینات، بیرجند و سربیشه است، پیگیری شود.
بشیری زاده استقرار پلیس راه را از اولویت های شهرستان ذکرکرد و گفت: هم اکنون راه های شهرستان زیر پوشش شهرستان های بیرجند و سربیشه است.
وی از اداره راه و شهرسازی شهرستان خواست نسبت به نصب چراغ چشمک زن در تقاطع «تخته جان و اشک» اقدام کند.
وی با بیان اینکه در برخی از روستاها با درخواست ایجاد پل هوایی رو به رو هستیم، گفت: باید برای امنیت بیشتر به جای پل هوایی از زیرگذر استفاده شود.
وی از مسئولان شهرستان خواست با توجه به ریزیش نزولات آسمانی آمادگی بیشتری داشته باشند و اطلاعیه هواشناسی را جدی بگیرند.
فرمانده انتظامی درمیان هم گفت: در بارش دو هفته گذشته، دستگاه های امدادی شهرستان آمادگی لازم نداشتند.
سرهنگ محمود زال بیگی ادامه داد: در بارش برف و کولاک تعدادی از هموطنان گرفتار شدند که متاسفانه از سوی دستگاه های امدادی اقدامی انجام نشد و یا با خیلی تاخیر انجام شد.
وی با بیان اینکه وظیفه پلیس امداد رسانی به خودروهای گرفتار در کولاک نیست، ادامه داد: باید نسبت به خط کشی معابر درون شهری و برون شهری شهرستان اقدام شود.
وی گفت: دستگاه های اجرایی برای حفاری تا 15 اسفندماه با فرماندهی انتظامی شهرستان هماهنگ کنند.
وی یادآور شد: پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان آمادگی آموزش و باز آموزی قوانین راهنمایی و رانندگی را به دانش آموزان و عموم مردم دارد.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار