مدیرعامل فرودگاه‌های خراسان جنوبی خواستار شد
مدیرعامل فرودگاه‌های خراسان جنوبی بر لزوم ایجاد پاویون در فرودگاه بیرجند با حضور هیأت دولت به این استان تأکید کرد.
کد خبر: ۳۷۷۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷ 14 February 2017
هادی سلامی اظهار داشت: فرودگاه‌های خراسان جنوبی پروژه‌های مختلفی در دست اقدام دارد که از جمله آن می‌توان ادامه استریپ‌سازی برای افزایش ایمنی پروازها اشاره کرد.
وی تصریح کرد: تکمیل محوطه‌سازی ورودی ترمینال و پیگیری توسعه ترمینال داخلی از دیگر پروژه‌های در دست اقدام فرودگاه‌های استان در سال آینده است.
مدیرعامل فرودگاه‌های خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت هنرستان هوانوردی و آموزشگاه خلبانی در استان گفت: افزایش ظرفیت هنرستان هوانوردی و آموزشگاه خلبانی از دیگر برنامه‌های فرودگاه‌های استان در سال آینده است.
سلامی یادآور شد: مطالعه ساختمان برج و تکنیکال بلاک فرودگاه طبس، پیگیری اجرا و بهره‌برداری از سیستم روشنایی باند فرودگاه طبس، پیگیری افزایش پروازهای فرودگاه‌های استان، احداث ترمینال خارجی فرودگاه بیرجند، پیگیری خرید، نصب و راه‌اندازی سیستم ILS و افزایش درآمدهای غیر هوانوردی از دیگر پروژه‌ها و برنامه‌های در دست اقدام فرودگاه‌های استان است.
وی به سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به خراسان جنوبی در روزهای آینده اشاره کرد و افزود: یک فروند هواپیما با ظرفیت کمتر از 100 نفر در فرودگاه بیرجند، افزایش پروازها به فرودگاه‌های استان و ساخت پایون در فرودگاه بیرجند از درخواست‌هایی بوده که با حضور هیأت دولت در بحث فرودگاه‌ها داریم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار