فرماندار بشرویه:
فرماندار بشرویه گفت: ثبت صحیح وقایع حیاتی نظیر ازدواج، طلاق، وفات و تولد برای برنامه ریزی های دقیق و اساسی هر جامعه ضروری است.
کد خبر: ۳۷۸۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۸ 15 February 2017
فرماندار بشرویه گفت: ثبت صحیح وقایع حیاتی نظیر ازدواج، طلاق، وفات و تولد برای برنامه ریزی های دقیق و اساسی هر جامعه ضروری است.
علیرضا زمانزاده سه شنبه شب در نشست شورای سیاست گذاری وقایع حیاتی شهرستان افزود: ارایه آمار صحیح و دقیق از مراجع مختلف یکی از مهم ترین مباحثی است که در نظام اداری دارای اهمیت فراوان است.
وی ادامه داد: ثبت احوال یکی مهم ترین نهادهایی است که در ثبت و به روز کردن و ارایه آمار حیاتی پیشگام است.
زمانزاده اضافه کرد: ثبت احوال از اداره های حساسی است که هویت و ملیت مردم با آن گره خورده و ارایه آمار و اطلاعات درست بر تمام جنبه‌های زندگی اجتماعی افراد تاثیرگذار است.
وی افزود: در این راستا، دستگاه های دیگر نظیر شبکه بهداشت و درمان، دهیاری ها، بخشداری ها و امور عشایری برای به روز کردن و ثبت آمار دقیق باید ثبت احوال را یاری کنند.
به گزارش ایرنا، زمانزاده اظهار کرد: تهیه آمارهای دقیق، در حقیقت زمینه ساز توسعه و پیشرفت است و مسیر را برای توسعه و ارایه هرچه بهتر خدمات فراهم می آورد.
وی گفت: بر اساس آمارهای در دسترس، متخصصان امور برنامه ریزی می توانند با روش ها و برنامه های مدون و دقیق برای توسعه و آبادانی و پیشبرد اهداف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی گام بردارند.
فرماندار بشرویه با تاکید بر ثبت وقایع حیاتی در روستاها، ادامه داد: ثبت به موقع وقایع حیاتی مبنای توسعه پایدار است و هرچه آمار دقیق تر، به روزتر در زمینه های مختلف جامع تر و کامل تر باشد پایه و اساس تصمیم درست در سطح کلان خواهد بود.
شهر بشرویه در 300کیلومتری شمال غرب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار