استاندار خراسان جنوبی گفت: مسئولان ذیربط آمار جامعه ایثارگری واجد شرایط را که می توانند در مدیریت ها خدمت کنند؛ تهیه کنند باید از توان و تخصص جامعه ایثارگری در سطوح مدیریتی استفاده شود.
کد خبر: ۳۷۸۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳ 15 February 2017
 سید علی اکبر پرویزی در شورای مشورتی ایثارگران استان، افزود: رزمندگان کسانی اند که پا به پای جانبازان، آزادگان و شهدا برای حفظ کیان ایران اسلامی تلاش کردند، اما کمتر مورد توجه قرار گرفته اند.
وی با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید به جامعه ایثارگری گفت: در لایحه بودجه سال1396 و نیز برنامه ششم توسعه، توجه به رزمندگان و برخورداری آنان از برخی امتیازات مادی و معنوی مورد تأکید و توجه قرار گرفت، امیدواریم با عملیاتی شدن آنها ، بتوان برای کمک به جامعه رزمندگان اقداماتی انجام داد.
وی با بیان اینکه اشتغال جامعه ایثارگری به عنوان یکی از مهمترین دغدغه های مسئولان نظام مورد توجه است، تاکید کرد: در بودجه سال آینده کشور فرصت های خوبی برای اشتغال ایثارگران پیش بینی شد؛ این در حالی است با اقداماتی که در استان شد، دستگاه های اجرایی مکلف هستند در استخدام نیرو، سهمیه ایثارگری را به دقت رعایت کنند.
استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: آماده کمک با ارایه تسهیلات ارزان قیمت به ایثارگران فعال حوزه اقتصادی برای امور تولیدی، عمرانی و خدماتی هستیم، که با توسعه فرهنگ کارآفرینی می توان علاوه بر ایجاد اشتغال برای توسعه فضای شغلی نیز گام برداشت.
پرویزی، یادآور شد: در 2سال اخیر، افزون بر 24هزار میلیارد ریال از بدهی ایثارگران که در سنوات قبل از دولت یازدهم باقی مانده بود پرداخت شد، تلاش خواهیم کرد در استان نیز بدهی باقی مانده به ایثارگران در اسرع وقت پرداخت شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار