مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خبر داد:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از امداد رسانی این جمعیت به چهار هزار و ۷۳۸ حادثه دیده از ابتدای اجرای طرح زمستانی تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۳۷۸۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹ 16 February 2017
جواد خامسان درجمع خبرنگاران با اشاره به آغاز طرح زمستانی هلال احمر از ۲۵ آذرماه سال جاری، اظهار داشت: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون نیروهای هلال احمر استان به ۱۸۵ مورد حادثه امداد رسانی کرده اند.
وی بیان کرد: از این تعداد ۳۸ مورد حوادث مربوط به برف و کولاک، ۱۰۳ مورد حوادث جاده ای، ۱۴ مورد خدمات حضوری، دو مورد ریزش آوار، شش مورد سیل و آبگرفتگی معابر، ۱۸ مورد حوادث شهری و دو مورد نیز حوادث کوهستانی بوده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، مجموع کل حادثه دیدگان این حوادث را چهار هزار و ۷۳۸ نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد دو هزار و دو نفر مردم گرفتار در برف و کولاک، ۳۰۲ نفر مربوط به حوادث جاده ای، ۱۸ نفر گرفتار در سیل و آبگرفتگی بوده است.

اسکان ۶۷۸ گرفتار در برف و کولاک
خامسان با بیان اینکه در مجموع طی حوادث این مدت ۱۱۰ نفر توسط نیروهای امدادی هلال احمر نجات یافته اند، عنوان داشت: از این تعداد ۳۴ نفر به صورت سرپایی درمان و ۷۶ نفر به مراکز بهداشتی و درمانی منتقل شده اند.
وی همچنین از اسکان ۷۱۶ نفر توسط نیروهای امدادی هلال احمر در طول اجرای طرر زمستانی خبر داد و گفت: از این تعداد ۶۷۸ نفر افراد گرفتار در کولاک و برف، ۱۶ نفر حادثه دیگان حوادث جاده ای و ۲۰ نفر نیز مربوط به خدمات حضوری بوده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه برای امدادرسانی به حوادث این مدت ۸۱۳ نیرو عملیاتی در قالب ۲۶۲ تیم عملیاتی اعزام شده اند، بیان داشت: مجموع کل عملیات رهاسازی این مدت نیز ۲۰ مورد بوده است.
به گفته وی اجرای طرح زمستانی امدادی هلال احمر استان تا ۲۵ اسفند ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار