همزمان با پنج استان کشور؛
رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: طرح بزرگ فرهنگی مردمی «جهاد فرهنگی نذر کتاب» همزمان با پنج استان کشور در نگارخانه شهر بیرجند اجرا می‌شود.
کد خبر: ۳۷۸۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷ 16 February 2017
به گزارش تابناک خراسان جنوبی، جلال الدین صادقی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح در راستای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در استان برگزار می شود.
وی از همکاری ۳۵ سازمان و رسانه برای اجرای این طرح خبر داد و گفت: این طرح برای نخستین بار در استان به همت جهاد دانشگاهی و مشارکت حداکثری دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی، رسانه‌ها، ناشران و مولفان برگزار می‌شود.
رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با بیان اینکه تاکنون بالغ بر سه هزار و ۵۰۰ جلد کتاب به دبیرخانه این طرح ارسال شده است، عنوان داشت: این کتاب ها در موضوعات مختلف فرهنگی، مذهبی، تاریخی، علمی و حوزه آسیب های اجتماعی هستند.
صادقی ادامه داد: این طرح از ابتدای اسفند ماه جاری به صورت همزمان با استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان، سیستان و بلوچستان و دامغان در نگارخانه شهر بیرجند افتتاح می شود.
وی با بیان اینکه در آینده نیز نمایشگاه دایمی برای این امر راه‌اندازی می‌شود، افزود: توجه و اهتمام به این گونه حرکت‌ها می‌تواند تا حدی خلأ و گسست فرهنگی جامعه را پر کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار