نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به سخنان استاندار مبنی بر شاد بودن و رقصیدن زن و مرد گفت: استاندار فتیله اختلاف را بین مردم روشن نکند چراکه شادی مردم خراسان جنوبی در اشتغال و رفع فقر است.
کد خبر: ۳۷۹۹۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱ 18 February 2017
 آیت‌الله سید علیرضا عبادی ظهر امروز در جمع تجمع‌کنندگان، طلاب، دانشجویان، اساتید دانشگاه‌ها، بسیجان و دیگر اقشار مردم بیرجند در اعتراض به سخنان استاندار خراسان‌جنوبی اظهار داشت: مردم خراسان جنوبی مردمانی با فرهنگ و ولایت‌مدار بوده و هستند که با تکیه براساس صحبت امام خمینی(ره) جلوی صحبت‌های نامربوط ایستادگی می‌کنند.
وی افزود: حضور مردم در صحنه‌های مختلف به دلایل تعهد آنها با خدا، دین، ولایت فقیه و اهل بیت است و این مردم با وجود سختی مشکلات اما در برابر دشمن ایستادگی کردند و مسئولان باید بدانند مردم مشکلات زیادی دارند که باید برای رفع آن تلاش کنند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه آیا شما به فکر شادی مردم هستید؟ گفت: شما شادی مردم را در چه چیزی می‌بیند، با وجود این همه کارخانه تعطیل شده، با وجود بیکاری و رکود، جاده‌های ناسالم، شادی را در کجا می‌بیند؟
عبادی با بیان اینکه اگر به فکر شادی مردم هستید مشکلات آنها را حل کنید تا مردم خوشحال شوند افزود: حدود یک هفتم جمعیت خراسان جنوبی عضو کمیته امداد هستند و هنوز گرسنگی بیشتر از این است، اگر به دنبال خوشحالی مردم هستید برای مردم بیکار اشتغال ایجاد کنید تا خوشحال شوند.
وی بیان کرد: جاده‌ها را اصلاح کنید تا مردم خوشحال شوند آیا مردم با رقصیدن زن و مرد خوشحال می‌شوند؟ آن مردمی که شما می‌گویید و آن عده معدودی که به عنوان طرفداران رژیم سرمایه‌داری دنیای کثیف، اهل همه تفریحات و رقص زن و مرد هستند برایشان فرقی نمی‌کند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در کجای دنیا اجازه می‌دهند یک فردی که اصلا از موضوعات دینی حتی الفبایش را نمی‌داند درباره موضوعات دینی نظر دهد و به عنوان حکم دینی می‌گوید "رقص زن و مرد اشکالی ندارد".
عبادی خطاب به استاندار خراسان جنوبی افزود: آیا شما مجتهدی یا صاحب نظری، که نظر می‌دهید؟ این گونه نظراتی که می‌دهید جای تاسف است. این واژه‌ها در معنی خودش طرفدار دارد.
وی بیان کرد: مردم مرجع تقلید داشته و قرار نیست هر فردی که مسئول شد، مردم از او تبعیت کنند و رئیس جمهور و دستگاه‌های اجرایی کارشان خدمتگزاری به مردم است.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: سخن باید سنجیده باشد. شما مسئول هستید و باید سنجیده سخن بگوئید چرا در این استان آشوب به پا می‌کنید، شما فتیله‌های ایجاد اختلاف بین مردم  را روشن می‌کنید.
عبادی افزود: مردم این استان صدها سال در کنار یکدیگر با هم زندگی کرده و هیچ مشکلی نداشتند اما شما کارهایی بر خلاف قانون انجام می‌دهید و کسانی که باید در قانون مشاور باشند به صورت تک‌روی پیش رفته و شرایطی ایجاد  می‌کنند که اگر خودتان هم بروید فتنه شما باقی می‌ماند.
وی اظهار داشت: مردم برای انقلاب و کشور خون‌ها دادند. مسئولان با این صحبت‌ها و حرکات‌شان مردم را نگران و غمگین نکنند. مردم با وجود تمامی مشکلات و کم‌کاری‌های مسئولان با تمامی این شرایط می‌سازند اما اعتراضی ندارند اما هنگامی که پای اعتقادات و دین در میان باشد باید اعتراض کنند و نمی‌توانند سکوت کنند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مسئولی که باید درصدد رفع مشکلات مردم و جامعه باشد خودش سبب نگرانی و از بین رفتن آرامش مردم شود، اگر مردم در برابر او تجمع و اعتراض نکنند، چه باید کنند؟
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار