فرماندار بشرویه:
فرماندار بشرویه گفت: برای تجهیز و توسعه کتابخانه ها می توان از ظرفیت کمک های خیران به خوبی بهره گرفت.
کد خبر: ۳۸۶۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۲ 28 February 2017
علیرضا زمانزاده سه شنبه شب در نشست انجمن کتابخانه ای عمومی بشرویه گفت: خیران شهرستان در عرصه های فرهنگی نظیر مدرسه سازی و مدرسه یاری پیشتاز هستند.
وی ادامه داد: جذب کمک های خیران برای رفع مشکلات کتابخانه ها نظیر کمبود فضاهای فیزیکی یقینا بازتاب های مثبتی در حوزه فرهنگی بشرویه خواهد داشت.
زمانزاده اظهار کرد: مسئولیت فراهم آوردن محیط های مناسب فرهنگی برای ارتقا سطح آگاهی های نسل جدید بر عهده یک ارگان نبوده بلکه این مسئولیتی است که بر عهده همه اقشار جامعه است.
وی اضافه کرد: دانش آموزان شهرستان تاکنون در سایر عرصه های علمی و فرهنگی خوب درخشیده اند و وجود این استعدادها نیازمند فراهم آوردن زیرساخت های لازم است.
 فرماندار بشرویه گفت: تجربه نشان داده است که دانش آموزانی که در ارتباط با اماکن فرهنگی نظیر کتابخانه ها بودند و با کتاب و کتابخوانی انس داشته اند در سایر مدارج تحصیلی خود موفق تر ظاهر شده اند.
زمانزاده افزود: برای داشتن جامعه ای فرهیخته و متعالی باید روند آگاهی بخشی در جامعه به خوبی صورت پذیرد و یکی از اصلی ترین راهکارها آگاهی بخشی توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.
وی تاکید کرد: اگر در برنامه ریزی های فرهنگی و علمی دقت نظر لازم را به کار نگیریم شاید در آینده در عرصه های فرهنگی و اخلاقی شاهد پیامدهای ناخوشایندی در بین نسل جوان باشیم.
شهر بشرویه در 300کیلومتری شمال غرب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار