همایش تجلیل از ۱۳۰ رده مقاومت برتر خراسان جنوبی در موضوع واجب فراموش شده (امر به معروف و نهی از منکر) در بیرجند برگزار شد.
کد خبر: ۳۸۷۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴ 01 March 2017
 سرهنگ صفرعلی اسماعیلی امروز (11 اسفند) در همایش تجلیل از 130 رده مقاومت برتر استان در موضوع واجب فراموش شده (امر به معروف و نهی از منکر) اظهار کرد: در جریان امر به معروف و نهی از منکر توجهات به سمت بی حجاب که یکی از منکرات است، می رود اما برخی مواقع منکراتی در جامعه خودنمایی می کند که آسیب ها و مشکلات آن به مراتب بیشتر است.
وی با بیان اینکه در بررسی معروفات و منکرات باید به حوزه های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، اخلاق و فرهنگی توجه شود، افزود: در هر کدام از این بخش ها منکرات خاصی وجود دارد.
جانشین سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: متاسفانه گاهی اوقات آسیبی که در سطح جامعه و مسئولان دیده می شود این است که کسی وظیفه ای دارد و چندسال از مسئولیتش می گذرد سمت و سوی سخنرانی و برنامه هایش به گونه ای می شود که ماموریت اصلیش نیست.
اسماعیلی با بیان اینکه این افراد برای انحراف افکار عمومی از بی تدبیری خود موضوعات را عوض می کنند، ادامه داد: مسئولی که باید بگوید چه مشکلی از استان را حل کرده دغدغه هایی را مطرح می کند که دغدغه نیست!
وی با اشاره به اینکه این افراد می گویند برخی مانع توسعه در استان هستند اما نمی گویندچه توسعه ای؟ افزود: کسی مخالف بیکاری و درست شدن راه ها و معیشت مردم استان نیست.
جانشین سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه در توسعه سیاسی ملت ایران نمره 20 گرفتند چرا که مشارکت سطح بالایی در همه مراحل تصمیم گیری کشور دارند، عنوان کرد: اگر منظور توسعه فرهنگی است باید بگویند کجای فرهنگ؟ آیا نگران روحیه انقلابی و فرهنگ دینی هستید یا مسائل دیگر؟
اسماعیلی بیان کرد: این افراد می گویند باید به حال هنرمندان استان گریه کرد اما کدام هنرمند؟ آیا می خواهید بگوید متدینین در مقابل فرهنگ هستند اشتباه می کنید چرا که قبل از انقلاب مردم تلویزیون نداشتند و به سینما نمی رفتند چون ابتذال بود اما بعد از انقلاب که تلویزیون و سینما وارد خانه ها شد؛ اکنون مسجد محل فیلم شده و بسیج فیلم تلویزیونی در نقاطی که مردم برخوردار نبودند نمایش می داد بنابراین اگر مخالف بودیم که مروج آن نمی شدیم.
وی با اشاره به اینکه هنر باید در خدمت انقلاب و آرمان ها و ارزش های دینی باشد، گفت: هرسال شاعران، هنرمندان، نویسندگان و ... زیادی با مقام معظم رهبری دیدارهای طولانی دارند؛ هنری که برای پیشبرد اهداف دینی است مورد استقبال همه مردم قرار می گیرد اما مشکل از جایی شروع می شود که برخی ابتذال و بی بندباری را می گویند هنر!!
جانشین سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی با بیان اینکه باید منکرات را پیدا و برای راه حل بیاندیشیم، تصریح کرد: گاهی منکر ترویج می شود و دغدغه برخی افراد کنسرت مبتذل می شود و دیگر گرانی، اشتغال، رکود کمرشکن برای آنان دغدغه نیست.
اسماعیلی با تاکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر تکلیف شرعی است، عنوان کرد: امر به معروف شامل تمام بخش های حکومتی می شود که باید اشتباهات تذکر داده شود.
وی آمریکا را دشمن شماره یک ایران دانست و افزود: یکی از معروفات مهم کمک به رشد و تقویت نظام اسلامی است.
جانشین سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی بیان داشت: مسئول نظام اسلامی وظیفه اش کمک به کشور و نیروهای انقلابی است.
اسماعیلی با بیان اینکه عاشورا به ما درس فداکاری برای دین، گذشتن از همه چیز، ایستادن در صف واحد در مقابل جبهه باطل، بصیرت و آسیب پذیری جبهه دشمن را می دهد، اظهار کرد: تقویت روحیه انقلابی گری و استکبارستیزی از معروفات است و اگر روزی در مقابل دشمن کوتاه بیایم خیانت به کشور و نظام و شهدا و امام راحل کردیم.
وی با اشاره به اینکه دستاوردهای نظام اسلامی از مقاومت و ایستادگی است نه از سازش، گفت: متاسفانه برخی حیله های دشمنان را باور نکردند و هر جا ملت در مسیر انقلاب قرار گرفتند و مسئولان همراه ملت عمل کردند افتخاراتی نصیب ملت شده که برای قرن ها قابل دفاع است.
اسماعیلی با بیان اینکه زیبنده استان نیست فرمانداری بگوید سخنران یادواره شهدا را من باید تایید کنم، ادامه داد: امیدواریم برخی مسئولان که اشتباه کردند پیام علما و بزرگان را دریافت کنند و دیگر این اقدامات تکرار نشود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار