معاون فرهنگی مجمع تقریب مذاهب:
معاون فرهنگی مجمع تقریب مذاهب با بیان اینکه جوانان باید از شهدا الگوگیری کنند گفت: ما پیرو مدرسه ولایت هستیم و باید تلاش کنیم تا یک قدم از مسیر ولایت تخطی نکنیم.
کد خبر: ۳۸۷۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵ 02 March 2017
حجت الاسلام والمسملین علیرضا ایمانی ظهر امروز در مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام در بیرجند اظهار داشت: شهدا مسیری را که انتخاب کردند بهترین مسیر بوده و راه آنها تمام شدنی نیست.
وی افزود: راهی که شهدا برای خود انتخاب کردند سبب شد تا امروز در روز شهادت مادرشان فاطمه زهرا(س) با حضور سیل جمعیت عزادار بدرقه و در منزلگاه ابدی خود آرام گیرند.
معاون فرهنگی مجمع تقریب مذاهب گفت: ما امروز آمده‌ایم تا با شهدا پیمان ببندیم که پیرو راه آنها هستیم و خواهیم بود آنها در روز شهادت بانویی آمدند که این بانو شهیده راه ولایت است.
ایمانی با بیان اینکه ما عزادران امروز جمع شدیم تا عهد و پیمان ببندیم که یک گام از مسیر ولایت دست بر نمی‌داریم، افزود: هر قدمی که امروز در این راه برداشته شد برای شما ثواب آن ثبت می‌شود.
وی بیان داشت: امروز در بیشتر نقاط ایران اسلامی مراسم تشییع شهدای گمنامی است که در گمنامی خود حرف‌های زیادی برای گفتن دارند  و امروز ما باری دیگر با آنها پیمان می‌بندیم که راه شهدا را ادامه دهیم.
معاون فرهنگی مجمع تقریب مذاهب گفت: شهدا در آن زمان با عشق به جبهه  رفتند و در دوران 8 سال دفاع مقدس به بهترین نحو در برابر ظلم ایستادگی کرده و نگذاشتند دشمن یک وجب از خاک کشورمان را تصاحب کند.
ایمانی افزود: هنوز هم جوانانی از این مرز وخاک راه همان شهدا را ادامه  داده و در قالب شهدای مدافع حرم علیه ظلم حضور پیدا می‌کنند و جان خود را در طبق اخلاص می‌گذارند.
معاون فرهنگی مجمع تقریب مذاهب گفت: ما پیرو مدرسه ولایت هستیم و جوانان ما باید از این شهدا الگوگیری کنند و تلاش می‌کنیم یک قدم از مسیر ولایت تخطی نکنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار