یکی از فرماندهان دفاع مقدس در فردوس:
یکی از فرماندهان دفاع مقدس در مراسم یادواره ۱۸ شهید دانشجو و طلبه شهرستان فردوس گفت: دشمنان در تمام توطئه‌های خویش علیه انقلاب اسلامی ولی‌فقیه را نشانه رفته‌اند که این موضوع نشان از اهمیت ولی‌فقیه و هراس دشمن از این رکن اساسی انقلاب دارد.
کد خبر: ۳۸۹۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷ 05 March 2017
در سومین روز تشییع دو شهید گمنام یادواره 18 شهید دانشجو و طلبه شهرستان فردوس با حضور گسترده مردم، مسئولان و دانشجویان در محل دانشگاه آزاد این شهرستان برگزار شد.
یکی از فرماندهان دفاع مقدس در این مراسم اظهار داشت: برخی می‌خواهند تا شهدا به فراموشی سپرده شوند چون این افراد با اصل انقلاب و معارف اسلامی مخالف هستند.
سردار احمد کریم‌پور با بیان اینکه هر توطئه‌ای که علیه انقلاب در جهان اتفاق می‌افتد با محوریت ولی‌فقیه است گفت: این موضوع نشان از اهمیت ولی‌فقیه و هراس دشمن از این رکن اساسی انقلاب دارد.
وی تاکید کرد: در دنیا ثابت شده که تنها کشوری که می‌تواند در مقابل استکبار بایستد ایران اسلامی است و این از برکت خون شهدا است.
این فرمانده دفاع مقدس به قدرت نظامی ایران اشاره کرد و اضافه کرد: دشمن بارها گزینه‌های روی میز را مطرح می‌کند اما با قدرت نظامی و موشکی که ایران دارد آنها جرأت حمله به ایران را ندارند.
کریم‌پور خاطرنشان کرد: موشک‌های دوربرد ایران فقط 7 دقیقه زمان لازم دارد تا به اسرائیل برسد و قطار علمی ایران 11 برابر سرعت طبیعی علم در جهان در حال حرکت است.
به گفته وی سیستم‌های موشکی ایران چنان طراحی شده که چنانچه از هر کشوری موشکی به سوی ایران پرتاب شود به صورت اتومات آن کشور از شهرهای موشکی زیرزمینی ما مورد اصابت قرار می‌گیرد.

تشییع شهدا گمنام در شهرها باعث بیداری جامعه می‌شود
امام جمعه فردوس نیز در این مراسم برگزاری یادواره شهدا را باعث تطهیر جامعه دانست و تصریح کرد: شهدا به ندای ولی زمانشان لبیک گفتند و یکی از دو رستگاری یعنی شهادت و پیروزی نصیبشان شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا بابایی عنوان کرد: خانواده شهدا چشم و چراغ این ملت هستند و رهبر معظم انقلاب با تمام مشغله‌ای که دارند مرتب به دیدار خانواده شهدا می‌روند.
وی تشییع شهدا گمنام در شهرها را موجب بیداری جامعه دانست و گفت: هنوز هم با گذشت سال‌ها از دفاع مقدس، از برکات شهدا بهره‌مند می‌شویم و سستی از جامعه زدوده می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار