در شورای اداری شهرستان بیرجند عنوان شد؛
فرماندار شهرستان بیرجند با تأکید بر آمادگی تمامی دستگاه های اجرائی برای پذیرایی از مهمانان نوروزی، گفت: تمامی دستگاه های اجرایی بیرجند، بدهی خود را نسبت به ادارات خدمت رسان مانند برق، گاز و آب پرداخت کنند.
کد خبر: ۳۹۱۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱ 08 March 2017
ناصری در شورای اداری شهرستات بیرجند  با بیان اینکه باید برای مقابله با بحران های احتمالی پیش بینی های لازم انجام شود، افزود: مدیران اجرایی برای جذب اعتبار ملی  تلاش مضاعف داشته باشند.
وی با بیان اینکه علی رغم مشکلات مالی موجود، اقدامات شایسته ای در سال جاری انجام شد، افزود: طی ایام دهه فجر سال جاری، 129 طرح  و پروژه به بهره برداری رسید و امیدواریم سایر پروژه های نیمه تمام بتواند در آینده ای نزدیک نیز به بهره برداری برسد.
ناصری با تاکید بر اینکه باید تحقق شعار سال و فرمان رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی مورد توجه قرار گیرد، افزود: اقتصاد مقاومتی منحصر به دستگاه دولتی و اجرایی نیست و همه باید برای عملیاتی شدن آن تلاش کنند.
وی یا بیان اینکه باید برای رفع مشکلات اقتصادی جامعه تلاش کنیم از  تمامی مدیران اجرایی خواست تاگزارش عملکرد شان را در حوزه اقتصاد مقاومتی به فرمانداری بیرجند ارائه دهند.
فرماندار بیرجند با بیان اینکه باید فضای سرمایه گذاری برای توسعه اقتصادی فراهم شود، اظهار کرد: همچنین باید از تولیدات داخلی استان حمایت کنیم.
فرماندار بیرجند با اشاره به مشکلات موجود در استان افزود: بسیاری از مشکلات رکود حاکم بر خراسان جنوبی ناشی از ورود نابسمان نقدینگی در مدت کوتاه است.
ناصری با بیان اینکه قانون تقسیم خراسان جنوبی در سال 83 به درستی انجام نشد، گفت: قرار بود 23 درصد از نیرو، تجهیزات و امکانات در اختیار این استان قرار گیرد که عملیاتی نشد و در حال حاضر 45 درصد از پست های سازمانی خراسان جنوبی بلاتصدی بوده و این نشان دهنده این امر است که هر نیرو به به اندازه چند برابر ظرفیت خود کار می کند.
ناصری در بخش دیگری از سخنان خود  به انتخابات رئیس جمهوری و شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: ستاد انتخابات تشکیل شده و از اواخر اسفندماه جاری فاز اجرایی خود را آغاز می کند.
توزیع 40 تن گوشت قرمز منجمد ویژه عید نوروزی در بیرجند
محمدی رئیس اداره جهاد کشاورزی بیرجندهم در این جلسه از توزیع  ، ۱۵۰ تن شکر، ۱۵۰ تن برنج و ۴۰ تن گوشت قرمز ویژه ایام عید  نوروز در شهرستان بیرجند خبر داد و گفت: توزیع مرغ منجمد از نیمه اسفند ماه آغاز شده و با قیمت پنج هزار و ۹۰۰ تومان به دست مصرف کننده می رسد.
محمدی بابیان اینکه محدودیتی در تامین گوشت قرمز ندارد ، افزود:قیمت تمام شده گوشت قرمز ۲۳ هزار تومان و قیمت تمام شده مرغ گرم را هفت هزار و ۸۳۰ تومان می باشد.
وی با بیان اینکه  میوه مورد نیاز این ایام اعم از سیب و پرتقال وارد خواهد شد، اظهار کرد هیچ گونه نگرانی برای میوه و مایحتاج مردم در ایام آخر سال و عید نوروز وجود ندارد.
رئیس اداره جهاد کشاورزی بیرجندهم افزود: به علت سرمازدگی که در ماه‌های اخیر رخ داد سیب و پرتغال با افزایش قیمت رو به رو شد که در حال حاضر قیمت برگشت کرده است.
محمدی با بیان اینکه در ایام عید وضعیت بازار به تعادل خواهد رسید، افزود: باید همه ما برای رسیدن به تعادل بازار تلاش کنیم.
فولادی رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان بیرجند هم از آمادگی شهرستان برای پذیرایی از مسافران و مهمانان نوروزی خبر دادو گفت: تمامی هتل ها ، مهمانپذیرای ها و مراکز گردشگری و تفریحی شهرستان بیرجند آمادگی لازم برای پذیرایی از مهمانان و مسافران نوروزی را دارند. وی با بیان اینکه  دفاتر خدمات مسافرتی شهرستان بیرجند 65 درصد از آمار کل استان را به خود اختصاص داده اند، خاطرنشان کرد: ظرفیت هتل‌ها 380 نفر، کمپ‌های اقامتی 3 هزار نفر، 500نفر ظرفیت آموزش و پرورش و ظرفیت سایر واحدهای اقامتی 400 نفر در سطح شهرستان است که نوروز 96 افزایش دارد.
صفوی نژاد مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان بیرجند نیز گزارشی از وضعیت آبرسانی روستایی ارائه کرد و در پایان از دو دهیار نمونه شهرستان که در استان حائز رتبه برتر شده بودند قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار