رئیس شورای عالی بسیج خراسان جنوبی:
رئیس شورای عالی بسیج خراسان جنوبی گفت: در سال جاری دو طرح در شورای عالی بسیج استان به تصویب و قابلیت عملیاتی پیدا کرد.
کد خبر: ۳۹۲۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲ 11 March 2017
حمید رضا وردی صبح شنبه در دومین مجمع بسیج عالی استان اظهار داشت: در طول سال گذشته  کارگروه های ۱۰ گاه بسیج عالی استان نشست های تخصصی زیادی برگزار کرده اند.
وی بیان کرد: برآیند و نتیجه همفکری و هم اندیشی که توسط نیروهای متخصص بسیج صورت گرفت سند سال ۶۱ بود که برنامه های سال ۶۱ را مصوب کرد.
رئیس شورای عالی بسیج خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در این مدت طرح ها و پژوهش هایی از کارگروه های مختلف ارائه شد، عنوان داشت: از این تعداد دو طرح در شورای عالی بسیج استان به تصویب و قابلیت عملیاتی پیدا کرد.
وردی با اشاره به اینکه خداوند در قران کریم مبحثی تحت عنوان مداوله آورده است، بیان داشت: بر اساس این آایات علمای تاریخ تمدن معتقدند که خداوند در نظام عالم این را قرار داده که تمدن ها یکی پس از دیگری می آیند و می روند.
وی با بیان اینکه معتقدیم انقلاب اسلامی ایران جرقه این تمدن جدید اسلامی را زده و بارقه های ظهور آن نیز دیده می شود، افزود: تمامی درگیری که امروز با استکبار جهانی داریم بخاطر شکوفایی تمدن اسلامی است.
رئیس شورای عالی بسیج خراسان جنوبی اضافه کرد: همچنین بر اساس نظریه ادواری تمدن ها دوره مرگ تمدن غرب نیز آغاز شده است.
وردی با بیان اینکه دشمنان برای جلوگیری از این امر یک بار بحث انرژی هسته ای، تحریم و تروریست و ... را مطرح می کنند، بیان کرد: درگیری های جناح شیطان هرگز از بین نخواهد رفت لذا بسیج باید همیشه برای این هجمه ها آمادگی داشته باشد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار