مسئول دفتر سازمان فضای مجازی سراج در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه امسال برای دومین سال در مراسم اعتکاف دوره‌های آموزش سواد فضای مجازی در مساجد برگزار شد، گفت: آمادگی برگزاری دوره‌های سواد فضای مجازی در خراسان جنوبی را داریم.
کد خبر: ۴۰۸۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸ 17 April 2017
سعید کسرائی‌نیا ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری نسبت به استفاده صحیح از فرصت‌های فضای مجازی و از آن جایی که این ابزار  فرصتی بی‌بدیل برای حضور در عرصه فرهنگی است، بهترین راه کاهش آسیب‌های فضای مجازی آشنا کردن کابران اینترنت با مزایا، امکانات اقتصادی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی است.

وی افزود: کارگاه‌های سواد مجازی به صورت تخصصی تنها از طریق دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج در خراسان جنوبی و توسط اساتید مورد تایید این مجموعه برگزار می‌شود.

مسئول دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج در خراسان‌جنوبی گفت: برای نخستین‌بار دوره‌های سواد فضای مجازی در شهرستان‌های طبس، نهبندان و دیهوک برگزار شده و این دفتر آمادگی دارد دوره‌های سواد فضای مجازی را در بین همه اقشار جامعه و شهرستان‌های خراسان جنوبی برگزار کند.

کسرائی‌نیا افزود: در مراسم اعتکاف امسال بیش از 3 هزار نفر ساعت آموزش سواد فضای مجازی دیدند که این برنامه امسال برای دومین سال متوالی در برنامه‌های اعتکاف مساجد مورد توجه قرار گرفت و در این راستا بیش از 20 کارگاه آموزشی در مدت 3 روز ویژه معتکفین برگزار شد.

وی با بیان اینکه آموزش تخصصی و صحیح استفاده از فضای مجازی امروزه جزو اولویت‌های اصلی جامعه است اظهار داشت: متقاضیان برای برگزاری این دوره‌ها می‌توانند با شماره 32229047 تماس بگیرند و درخواست خود را برای برگزاری دوره‌ها اعلام کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار